امام جمعه آبدانان:

ملت ایران هیچ‌گاه به دشمنان خود اعتماد نخواهند کرد

امام جمعه آبدانان گفت: مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار نشان می‌دهد که ملت ایران هیچ‌گاه به دشمنان خود اعتماد نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۶۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 25October 2017
شهدا نماد مقاومت و ایثار مرم انقلابی در راه انقلاب /// تیتر و لید و متن بازخوانی و تنظیم خبری شود////به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «حسین حاجیلری» امام جمعه آبدانان در یادواره 217 شهید شهرستان آبدانان اظهار داشت: مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار نشان می‌دهد که ملت ایران هیچ‌گاه به دشمنان خود اعتماد نخواهند کرد.

وی افزود: دشمن به بهانه مبارزه با داعش به اصل اسلام حمله کرد اما در مقابل جبهه مقاومت شکست خورد.

حاجیلری در ادامه با اشاره به مقاومت چهار دهه مردم در مقابل دشمنان گفت: ملت ما همچنان با استکبار جهانی در حال مبارزه است.

امام جمعه آبدانان با بیان اینکه پیام این یادواره‌ها، عدم اعتماد به دشمن است، گفت: شهید حججی 25 ساله نشان داد ملت ایران بعد از گذشت چهار دهه همچنان پشتیبان انقلاب هستند.

وی با اشاره به مذاکران برجام و حیله‌های دشمن، گفت: مذاکرات هسته‌ای و برجام نشان داد ایران پایبند مذاکرات بود اما دشمن و آمریکا قابل اعتماد نیست.

حاجیلری گفت: تقدیم 217 شهید در شهرستان آبدانان نشان از این است که در کوچکترین شهرهای کشور هم مردم برای دفاع از کیان اسلامی جان خود را فدا می‌کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها