مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

استکبار از ظرفیت شهید و سپاه می ترسد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان با بیان اینکه استکبار از ظرفیت شهید و سپاه ما می‌ترسد، گفت: این ظرفیت بزرگ تمام سرمایه گذاری‌ها و معادلاتی که دشمن مدت‌ها روی آن برنامه‌ریزی کرده را به هم می ریزد.
کد خبر: ۲۶۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ - 19October 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس، امروز پنج شنبه 27 مهرماه در شهر لاله زار از توابع شهرستان بردسیر  با حضور پر شور مردم این شهر برگزار شد.

در این مراسم«محمدمهدی ابوالحسنی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: همه‌ی شهدا انسان‌های برگزیده و بزرگی هستند، ولی بعضی از شهدا، با خدا معامله کامل می‌کنند و در ازای معامله‌ای که با خدا انجام می‌دهند چیزی نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: افرادی که دوران دفاع مقدس را دیدند شاهد بزرگی رزمندگان و افراد حاضر در آنجا بودند و آنهایی که جنگ را ندیدند، امثال شهید «حججی»  با صلابت در برابر دشمن ایستادند و اعتبار شیعه شدند.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه دشمن از ما واهمه دارد، تصریح کرد: استکبار از ظرفیت شهید و سپاه ما می ترسد، چون می بینند شهدای ما بعد از 30 سال برمی گردند و هر کدام یک پیامی با خود دارند و تمام سرمایه گذاری‌ها و معادلات آنها که مدت‌ها روی آن برنامه‌ریزی کردند، تا ضربه به این نظام وارد کنند را بهم می ریزند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بعضی‌ها به هویت ایرانی بودن شهید شک دارند، و می‌خواهند ذهن ها را منحرف کنند، افزود: ما شهدایی داریم که خود پاسخ این سئوال‌ها را می‌دهند که نمونه آن شهید «حمید ادیبی» که در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اول به عنوان گمنام دفن می‌شود و بعد نامدار می شود.

ابوالحسنی ادامه داد: شهید «حمید ادیبی» به عنوان یک شهید گمنام در چند هزار شهر ایران، کرمان را انتخاب می‌کند و در بین چندین مکان، دانشگاه علوم پزشکی را محل دفن خود مشخص می‌کند و به گفته پدر بزرگوار شهید، درست در همین مکان کارگاه موزییک سازی داشته و محل بازی پسرش در آن زمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه خداوند 6 مکان بر روی زمین را برگزیده که احترام دارند و یکی ازاین مکان‌ها، جایی است که شهید دفن می‌شود گفت: امروز یک رزق بزرگی نصیب شما مردم لاله زار شده است و خود شما قبلا به این مکان قدمگاه می‌گفتید و الان این مکان مقدس‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهدا عاشورایی هستند گفت: در 86 مکان استان کرمان250 شهید گمنام دفن شده است و برکات این شهدا در استان ما نمایان است و هر چه جلوتر می‌رویم عظمت آن بیشتر می‌شود.

ابوالحسنی افزود: عاشورا در عاشورای سال61 هجری باقی نماند بلکه عاشورا در دفاع مقدس رشد و گسترش پیدا کرد و این شهدا هستند که به زندگی ما جهت می‌دهند و ما متوجه چنین نعمتی نیستیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: امروز شیطان همه ابزار را آورده که ما را منحرف کند و ما با الگوگیری از شهدا می‌توانیم شیطان را نابود کنیم.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا در میادین جنگ افزود: شهید «ماشاالله رشیدی» از شهدای برجسته کرمان در یک درگیری جان سردار «حاج قاسم سلیمانی» را نجات داد و خودش در یک عملیات شهید شد، برای اینکه امروز این شخصیت بزرگ مانده و معالادت جهان را بهم بریزد.

وی در پایان با اشاره به استقبال پرشور مردم لاله زار از شهدا، افزود: از همه مردم این شهر می خواهم که برای شهدا میهمانان خوبی باشند، شهدا نیازی به ما ندارند و کسانی که در نزد خدا روزی می خورند نیاز به فاتحه ما ندارند، شهدای دوران دفاع مقدس از چیزی نمی‌ترسند زیرا هر کدام از آنها یک بمب اتم هست که معادلات دنیا را بهم می ریزد.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها