سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

پیگیر امکان بازیابی اطلاعات موجود در پهپاد اسرائیلی هستیم/ هنوز کشور مبدا پرواز این پرنده مشخص نیست

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هنوز برای قضاوت در مورد اطلاعاتی که در این پرنده ذخیره شده زود است و ما به دنبال این هستیم تا اگر امکان بازیابی اطلاعات ذخیره شده در این پرنده وجود دارد این کار انجام شود.
کد خبر: ۲۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ - 26August 2014

پیگیر امکان بازیابی اطلاعات موجود در پهپاد اسرائیلی هستیم/ هنوز کشور مبدا پرواز این پرنده مشخص نیست

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بسیج کارمندان در جمع خبرنگاران، با اشاره به جزئیات سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این پرنده به محض ورود به مرزهای کشور در معرض رصد و رهگیری سیستمهای پدافند کشور بود.

وی افزود: به دلیل اینکه ما قصد داشتیم سناریوی اطلاعاتی دشمن را بهصورت دقیق کشف کنیم این امکان را فراهم کردیم تا این پرنده به مسیر خود ادامه دهد و بعد از اینکه ما به اهداف خود رسیدیم در موقعیت مناسب این پرنده را هدف قرار دادیم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: این پرنده به دلیل برد محدودی که دارد مطمئنا نمیتواند از پایگاههای سرزمین های اشغاللی بلند شده باشد احتمال دارد این پرنده از پایگاههای واسط در بعضی از کشورهای نزدیک پرواز کرده باشد.

سردار سلامی تصریح کرد: با توجه با مسیر و برد این پهپاد بهدنبال پیدا کردن موقعیت مبدأ پرواز این هستیم.

وی بیان کرد: هنوز برای قضاوت در مورد اطلاعاتی که در این پرنده ذخیره شده زود است و ما به دنبال این هستیم تا اگر امکان بازیابی اطلاعات ذخیره شده در این پرنده وجود دارد این کار انجام شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی درباره همکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) ارتش با نیروی هوافضای سپاه گفت: شبکه یکپارچه پدافند کشور در اختیار پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ارتش است. پدافندهای ارتش و سپاه در مناطق مختلف در قالب همان پدافند یکپارچه گسترش یافته است و سپاه و ارتش در قالب همان سیستم یکپارچه اقدام میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار