۹۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در «بجنورد» برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بجنورد گفت: ۹۰۰ برنامه محوری با رویکرد فرهنگی، علمی و هنری در هفته بزرگداشت دفاع مقدس در مناطق مختلف بسیج بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ - 17September 2017
به گزارش دفاع پرس از بجنورد٬ سرهنگ «مجید فغانی»، فرمانده سپاه بجنورد  امروز در تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس الگوی بارز انقلابی‌گری بسیجیان در همه‌ی عرصه‌ها است. وظیفه بسیجیان حفظ و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس و دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و در برنامه های این هفته در بجنورد افزود:  900 برنامه در سطح حوزه‌های بسیج در مناطق مختلف شهر بجنورد در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از تاریخ 31شهریور با رژه نیروی‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان آغاز می شود. هم‌چنین دیدار کارکنان پایور، وظیفه و بسیجیان با امام جمعه شهرستان، رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره‌های شهدا، ویزیت رایگان بیماران نیازمند٬ از جمله برنامه‌های سپاه بجنورد در این هفته است.

فغانی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی  و هنری، غبار‌روبی مزار شهدا، دیدار با جانبازان و ایثارگران، بزرگداشت روز سرباز، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، فضاسازی‌های تبلیغی، ارسال پیامک‌های تبلیغی، برگزاری محافل هنری و مسابقات قرآنی و افتتاح پایگاه‌ها  از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه بجنورد در هفته دفاع مقدس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس که با ایام محرم و بازگشایی مدارس هم‌زمان شده٬ برگزار برنامه‌ها با محوریت جوانان انقلابی و هیئات مذهبی شهر است و امیدواریم از توانمندی این گرو‌ها در برگزاری شایسته برنامه‌ها نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار