امروز؛

پیکر مطهر «شهید حسن جنگجو» تشییع شد

پیکر مطهر شهید «حسن جنگجو» با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در میدان شهدای تبریز تشییع شد.
کد خبر: ۲۵۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ - 06September 2017
پیکر مطهر «شهید حسن جنگجو» تشییع شد
به گزارش دفاع پرس از تبریز، پیکر مطهر شهید حسن جنگجو امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در میدان شهدای تبریز تشییع شد.
 
پیکر شهید حسن جنگجو صبح روز سه شنبه ۱۴ شهریور در میان استقبال باشکوه مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی بعد از ۳۴ سال به آغوش گرم خانواده و وطن بازگشت و به چشم‌های منتظر مادر پایان داد.

شهید جنگجو معروف به فهمیده آذربایجان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز وارد زادگاه خود شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این شهید در سال ۶۲ و پس از عملیات خیبر مفقودالاثر شده بود که پس از ۳۴ سال دوری به وطن بازگشت.

وی از رزمندگان لشکر عاشورا بود که در اعزام اول به غرب با شهید چمران آشنا شد و با ضمانت ایشان از آشپزخانه به خط مقدم راه یافت و در رکاب شهید چمران به گروه جنگ‌های نامنظم ملحق شد.

شهید جنگجو در عملیات‌های فتح‌المبین، والفجر ۴ و خیبر حضور یافت و در نهایت پیکرش در سال ۶۲ و پس از عملیات خیبر مفقودالاثر شد.

پیکر مطهر شهید والامقام «حسن جنگجو» ملقب به «فهمیده آذربایجان» پس از ۳۴ سال تفحص و شناسایی صبح روز گذشته وارد تبریز شد.

مراسم تشییع باشکوه این شهید عظیم‌الشأن امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا به‌سمت میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود و مراسم بزرگداشت هم پنج‌شنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در خیابان عباسی بالاتر از توانیر ــ مسجد شهید شمع‌چیان تبریز برپا می‌شود.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار