رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان:

همایش تجلیل از آزادگان و خانواده معززشان برگزار می‌شود

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: همایش تجلیل از آزادگان، همسران آزادگان و خانواده محترمشان 27 مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ - 16August 2014

همایش تجلیل از آزادگان و خانواده معززشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مجتهدزاده گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن، همایش  تجلیل از آزادگان، همسران و خانواده معززشان با همت سازمان نشر آثار و ارزش¬های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین راهبردهای برنامه های فرهنگی درجامعه آشنایی نسل جوان با دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دوران دفاع مقدس است اظهار داشت:  هدف از این همایش ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آزادگی و همچنین معرفی ایستادگی و مقاومت آزادگان سر افراز و خانواده های گرانقدرشان است.

مجتهدزاده با اشاره به سختی هایی که آزادگان عزیز در طول دوران اسارت کشیده اند، اظهار داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی آزادگان غیور است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 5 بانوی ارزشمند نیز در حصار اسارت دشمن بودند خاطرنشان کرد:   این شیرزنان نستوه و دلاور مردان عرصه نبرد حق علیه باطل  با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای کشور به ارمغان آوردند،  آنان سرمایه های گران سنگ و جاودانه ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می آیند که تقدیر وتجلیل آنها بر همگان واجب است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه همسران آزادگان نیز اسوه صبر و مقاومت هستند بیان داشت: همسران آزادگان در غیاب همسر در کنار نقش مادری، نقش پدری را نیز بدرستی برای فرزندان خود ایفا می کردند و بعد از آزادی همسرانشان نیز با همراهی خود التیام بخش جراحتهای روحی و جسمی آنان بودند که بسی قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ این همایش در تاریخ 27 مرداد درسالن بصیرت لانه جاسوسی با همراهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) برگزار می شود.


 
نظر شما
پربیننده ها