مدیر روابط عمومی سازمان زنان دفاع مقدس:

اطلاع رسانی در عرصه فرهنگ دفاع مقدس در اولویت قرار بگیرد

مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: اطلاع رسانی در عرصه فرهنگ دفاع مقدس امری ضروری است و باید رابطین استانی آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ - 12August 2014

اطلاع رسانی در عرصه فرهنگ دفاع مقدس در اولویت قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس، مریم ارشدی، مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، در نشست تخصصی (توجیهی - آموزشی) رابطین استانی که در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، اظهار داشت: بشر برای کسب اخبار و آگاهیهای روزمره در حداقل زمان و ارزش گذاری خبر درگذر ثانیه ها و نیز دگرگونی شگفت انگیز نیازها، ادعاها و وضعیت زنان در جهان کنونی، به اطلاع رسانی به موقع، واقعی و به دور از افراط و تفریط نیاز دارد.

ارشدی با اشاره به نقش اثرگذار زنان در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: نقش موثر این بانوان در روند پیروزی، استمرا و بقای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و عرصه دفاع مقدس به جهات مختلف در استحکام خانواده، بهبود وضعیت جامعه و نهایتا در ارتقاء شاخصه های معنوی، رسالت اطلاع رسانی و جریان سازی را برای همه و بویژه متولیان امر مضاعف می کند.

وی گفت: رابطین استانی در کنار فعالیتهای گسترده خود وظیفه تنویر افکار عمومی را در قالب اخبار، مصاحبه، بیانیه و.... برعهده دارند تا تأثیرقابل درکی از سیاستگذاریها و تصمیم سازهای برنامه ریزان با معرفی نقش و جایگاه واقعی زنان در حوزه دفاع مقدس ایفا کند.

مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ادامه داد: اطلاع رسانی در عرصه فرهنگ دفاع مقدس امری ضروری است و باید رابطین استانی آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی بر ضرورت جریان سازی در قالب مصاحبه و کنفرانسهای خبری به منظور معرفی نقش و جایگاه واقعی زنان در عرصه دفاع مقدس به جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: ما باید منابع، ابزارها و شیوه های نوینی را که نسل جوان برای دریافت اطلاعات از آن استفاده می کنند به منظور بهره برداری بهینه در معرفی فرهنگ دفاع مقدس  شناسایی کنیم.

ارشدی در ادامه بر ظرفیت وبلاگها به عنوان منبعی که در معرفی جایگاه زنان و دفاع مقدس از آن می توان استفاده نمود، اشاره کرد و جمع آوری بانک جامعی از وبلاگهای حوزه دفاع مقدس برای تعامل مفید و حداکثری در مرکز و استانها در این زمینه را توصیه کرد.

وی انتظار سازمان زنان و دفاع مقدس از اطلاع رسانی  را، پوشش چهل درصدی اخبار و اطلاعات حوزه زنان و دفاع مقدس تا پایان سال 95 خواند.

مدیر روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در پایان اظهار امیدواری کرد با تعامل گسترده و مستمر گروهها و دستگاههای مردم نهاد و متولی امور فرهنگی بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مولفه های و مولفه های مرتبط مانند ایثار، شهادت، مسئولیت پذیری، مجاهدت، دیگرخواهی، صبر، مقاومت و... گام برداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار