راهپیمایی اعتراضی مردم تهران در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم تهران در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها بعد از نماز جمعه این هفته خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ - 24July 2017
راهپیمایی اعتراضی مردم تهران در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌هابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر وارد مرحله جدیدی شده و این رژیم تعرض به مسجدالاقصی و به شهادت رساندن جوانان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این جنایات و نیز تعرض این رژیم به مسجد الاقصی و استمرار انتفاضه و شهادت طلبی و مبارزه جوانان فلسطینی و نیز به منظور محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار و سکوت معنادار مجامع بین المللی در برابر این جنایات، این هفته مردم مومن، انقلابی و خداجو تهران، بعد از نماز جمعه این شهر راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار می کنند.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این راهپیمایی از مصلی تهران، آغاز شده و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات علیه مسلمانان در فلسطین و میانمار به سوی ایستگاه مترو شهید بهشتی حرکت خواهند کرد.

محمودی با بیان این که رژیم صهیونیستی در پی ضربه وارد ساختن به قدس و فلسطین از طریق استعمار و مسائل دینی است، افزود: صهیونیست ها می خواهند بر مسجد الاقصی و سپس سراسر فلسطین مسلط شوند و در این راه از هیچ نیرنگ و جنایتی فروگذار نخواهند کرد.

وی از مردم انقلابی تهران خواست با حضور حداکثری در این تظاهرات اعتراض آمیز، همبستگی با مردم مومن و انقلابی فلسطین و خشم و انزجار خود نسبت به جنایات صهیونیست ها را به نمایش بگذارند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار