پنجم شهریور آغاز می شود

ششمین دوره اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران

نشست مسئولان امور ایثارگران مناطق شهرداری تهران و مدیران کاروان‌های راهیان نور غرب کشور با حضور مدیرعامل موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در موزه برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ - 12August 2014

ششمین دوره اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران

به گزارش دفاع پرس، سردار خضرایی مدیرعامل موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در این نشست ضمن قدردانی از مجریان اعزام راهیان نور شهرداری تهران اظهار داشت: خداوند را شاکریم که این توفیق را به همکاران موزه دفاع مقدس داده است تا ضمن فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و ارائه خدمت به بازدیدکنندگان موزه دفاع مقدس سهمی هم در اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب داشته باشیم.

وی افزود: همچنین این توفیق نصیب امور ایثارگران شهرداری شده است تا ضمن خدمت به خانوادههای شهدای مناطق تهران مشارکت جدی و ارزشمندی در اعزام کاروانهای راهیان نور و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با ارزشها و معارف دفاع مقدس داشته باشند.

خضرایی تاکید کرد: ششمین مرحله اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور از پنجم شهریورماه آغاز و تا 25 شهریور ادامه خواهد داشت و شهروندان تهرانی میتوانند با مراجعه به امور ایثارگران شهرداری منطقه خود نسبت به ثبتنام اقدام کنند.

مدیرعامل موزه دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه تا کنون پنج مرحله اعزام را تجربه کردهایم،امید میرود ششمین مرحله از اعزام با کمترین کاستی در اعزام زائران راهیان نور انجام شود.

در ادامه،منصور احمدلو مدیرکل امورایثارگران شهرداری تهران با بیان اهمیت اعزام کاروان راهیان نور و تاثیر آن بر سبک زندگی مردم گفت: اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی برای آموزش سبک زندگی شهدا و رزمندگان به مردم بسیار موثر است.

وی افزود: احیای ارزشهای دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان میتواند یک محور باشد و متولیان اعزام کاروانهای راهیان نور میتوانند برای این موضوع برنامهریزی کنند.

احمدلو اظهار کرد: جبهه غرب منطقه شهادت نخلهای بیسری است که جان خود را برای صیانت از دین و این کشور هدیه کردند و به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار