مسئول بسیج جامعه پزشکی:

تجمع سراسری جامعه پزشکی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود

تجمع بزرگ و سراسری جامعه پزشکی در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل به غزه، روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد ۹۳ از ساعت ۱۴ در میدان فلسطین با سخنرانی وزیر بهداشت و مسئول بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ - 06August 2014

تجمع سراسری جامعه پزشکی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود

دکتر "محمد رئیس زاده" مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس، درباره این تجمع اعتراضی گفت: با توجه به جنایات اخیر رژیم جعلی اسراییل در غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان خردسال و نیز حمله به مراکز درمانی و امدادگران، اعضای جامعه پزشکی کشور تصمیم گرفتند تا با برگزاری تجمعی اعتراض خود را نسبت به این اقدامات رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند و از مسئولان مربوطه نیز بخواهند رایزنیهای لازم را برای تسهیل اعزام گروههای امدادی به غزه فراهم کنند.

وی افزود: در این تجمع سراسری، پزشکان و پرستاران عضو تشکلهای پزشکی حضور دارند که طی آن علاوه بر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، رئیس سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان نظام پرستاری نیز سخنانی در محکومیت جنایات اخیر این رژیم اشغالگر قدس ایراد میکنند.

رئیس زاده ادامه داد: علاوه بر تهران در سایر شهرستانها نیز کانونهای جامعه پزشکی همزمان ساعت ۱۴ در محل های تعیین شده تجمعات اعتراضی خود را برگزار میکنند.

لازم به ذکر است هماهنگیهای برگزاری این تجمع توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی صورت می گیرد و وزیر بهداشت نیز به تمامی دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ کرده که هماهنگیهای لازم در این خصوص با بسیج جامعه پزشکی صورت گیرد. 

نظر شما
پربیننده ها