رویوران:

پیام شلیک موشک‌های ایرانی به دشمنان ما رسید

کارشناس ارشد مسائل منطقه گفت: پیام شلیک موشک‌های ایرانی به دشمنان ما رسید. ما در بحث امنیت هیچ گونه مسامحه‌ای نداریم.
کد خبر: ۲۴۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ - 24June 2017
پیام شلیک موشک‌های ایرانی به دشمنان ما رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ حسین رویوران کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در خصوص پاسخ موشکی ایران به جریان تکفیری منطقه گفت: ایران می توانست در همان سوریه حمله ای علیه جریان های تکفیری تروریستی انجام دهد، ابزار آن هم وجود دارد اما استفاده از موشک یک تصمیم سیاسی است برای اینکه استفاده از موشک را رسمیت ببخشد.
 
وی ادامه داد: ما جزو چند کشور دنیا هستیم که تولید انواع موشک از کوتاه بُرد تا دور بُرد داریم. کشورهایی که انواع موشک ها را داشته باشند زیاد نیستند. استفاده از این موشک ها در مانورها با اما و اگرها و تشکیک خبرگزاری ها روبرو می شد. این دفعه ایران از موشک استفاده کرد. پهبادها هم در نقطه اصابت حاضر بود. تصویر برداری به طور کامل انجام گرفت و نشان داد که این موشک ها نقطه زن و دارای دقت بالایی هستند. موشک های شلیک شده رادار گریز بودند. آمریکایی ها گفتند ما غافلگیر شدیم. این مسئله خیلی مهم است. نتانیاهو یک روز بعد اعلام کرد: ما را تهدید نکنید. ایران اساسا موضع جدیدی نگرفته بود که حال بگوییم تهدید جدیدی صورت گرفت. این نشان می دهد که او پیام شلیک موشک را دریافت کرده است.

مدیر اسبق شبکه العالم در ادامه در خصوص پیام های شلیک این موشک ها گفت: من تصور می کنم، شلیک موشک پیام هایی برای دوستان ما داشت. این اقدام اعتباری برای محور مقاومت است و یک توان جدید نظامی است که وارد میدان شده است. برای دشمنان ما هم یک پیام مهم دارد که: ما در موضوع امنیت هیچ گونه مسامحه نداریم و با سلاح های مختلف هر کس که باشد برخورد می کنیم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار