عضو مجلس خبرگان رهبری:

آزادی قدس یکی از اهداف مهم شهدای مدافع حرم است

«آیت‌الله حیدری» گفت: آزادی قدس یکی از اهداف مهم شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۲۴۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ - 22June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «آیت‌الله محسن حیدری»، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین بزرگداشت شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم خوزستان با گرامیداشت یاد شهدا به تحولات اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: آن موشک‌هایی که از کرمانشاه و کردستان به سمت مواضع تکفیری‌ها زده شد نیز مدافع حرم هستند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بیان کرد: روز قدس که از سوی امام راحل نامگذاری شد روز تمامی مسلمانان جهان است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به بیان دلایل نامگذاری روز قدس به نام روز اسلام از سوی امام خمینی(ره) پرداخت و عنوان کرد: مهمترین دلیل این نامگذاری این است که مسجدالاقصی قلبه اول مسلمانان است و عروج پیامبر اسلام(ص) نیز از این مسجد انجام شد.

وی با اشاره دلیل دوم نامگذاری روز قدس به نام روز اسلام از سوی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مردم ساکن قدس شریف یک ملت مستضعف و مظلوم هستند که خانواده‌های آنها آواره شدند. این موضوع برای همه مسلمانان مسئولیت ایجاد کرد که به یاری آنها بیایند.

حیدری با تاکید بر این نکته که مردم فلسطین یاور می‌خواهند، اضافه کرد: حداقل کاری که ما می‌توانیم برای فلسطینیان انجام دهیم این است که در راهپیمایی روز قدس حضور یابیم.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین با این مقاومت و صبر در‌حال مبارزه هستند و با کسی می‌جنگند که نماد استکبار در منطقه ما است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این مطلب که فلسطین نماد اسلام و مظلومیت مسلمانان است، گفت: تا زمانی که این رژیم غاصب وجود داشته باشد اسلام جهان‌گیر نمی‌شود.

حیدری عنوان کرد: یکی از اهداف مهم شهدای مدافع حرم آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی است.

منبع: تی نیوز

نظر شما
پربیننده ها