نگرانی مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی از تضعیف داعش/ بازسازی اقتصاد ایران به ضرر رژیم صهیونیستی است

رئیس سابق بخش سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز (پنجشنبه) از فروپاشی گروه تروریستی داعش ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۲۴۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ - 22June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عاموس گلعاد»،  رئیس سابق بخش سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز (پنجشنبه) از فروپاشی گروه تروریستی داعش ابراز نگرانی کرد.

طبق گزارش رسانه‌های ا رژیم صهیونیستی، «گلعاد» که روز پنجشنبه به عنوان رئیس کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» سخنرانی می‌کرد مدعی شد که ایران تهدید اصلی پیش روی رژیم صهیونیستی است و این تهدید به موازات ضعیف شدن داعش افزایش خواهد یافت.

وی گفت: «تهدید ایران، محوری‌ترین تهدید (علیه اسرائیل) است. ایران دارای یک ایدئولوژی افراطی است که موجودیت رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد و خودش را وقف ساخت سلاح‌های هسته‌ای کرده است».

«گلعاد» اضافه کرد: «رخداد جدید این است که همزمان با تضعیف داعش شما شاهد رشد یک دموکراسی جفرسونی به جای آن نخواهید بود، بلکه ائتلافی متشکل از ایران، حزب‌الله‌ستان اسد (رئیس‌جمهور سوریه) و روسیه جایگزین خواهد شد».

وی اضافه کرد: «ایران تنها کشوری است که در صورت تولید سلاح هسته‌ای تهدید موجودیتی (علیه رژیم صهیونیستی) است. تنها راه برای ضمانت اینکه ایران حمله نمی‌کند، اطمینان یافتن از این است که ایران به این توانمندی‌ها دست پیدا نمی‌کند. اگر ایران این توانمندی را داشته باشد، توان بازداری ما از دست می‌رود».

گلعاد اضافه کرد ایران به تقویت خود ادامه می‌دهد و رژیم صهیونیستی هدف اصلی این کشور است: «رژیم ایران، قصدی برای از بین رفتن ندارد و این تهدید راهبردی علیه رژیم صهیونیستی است. روحانی (رئیس‌جمهور ایران)، فردی میانه‌رو نیست- او دیدگاهی بسیار هراس‌آور دارد. او به دنبال بازسازی اقتصاد ایران به منظور دستیابی به توان هسته‌ای است. بازسازی اقتصاد ایران برای اسرائیل خیلی بد است».

وی با وجود این اضافه کرد تغییرات منطقه‌ای به نفع رژیم صهیونیستی هستند: «در توازن قدرت فعلی، روابط امنیتی با جهان اعراب سنی، سرمایه‌ای اصلی برای رژیم صهیونیستی است».

مقام سابق رژیم صهیونیستی گفت: «ما روابطی شگفت‌آور و بی‌سابقه با کشورهای عرب ایجاد کرده‌ایم».

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار