«آتش به اختیار» فرهنگسرای قدس در ممانعت از تحریف امام(ره)

همزمان با راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، فرهنگسرای خاوران با برپایی غرفه «آتش به اختیار» و غرفه «عدم تحریف امام» میزبان شهروندان انقلابی است.
کد خبر: ۲۴۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ - 22June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، فرهنگسرای خاوران با برپایی 2 غرفه‌ آتش به اختیار و غرفه عدم تحریف امام(ره) و همچنین اجرای زنده صحنه‌ای روز جمعه دوم تیر ماه از ساعت 8 صبح تا پایان راهپیمایی در چهارراه ولیعصر(عج) پذیرای مردم روزه‌دار است.

غرفه ممانعت از تحریف امام(ره) با شعار تحریف امام ممنوع به جاذبه‌های امام تا موضوعاتی مانند مقایسه کاخ‌نشینی و کوخ‌نشینی، اشرافی‌گری و سبک زندگی ساده امام می‌پردازد،‌ چرا که امروزه برخی به دنبال تحریف امام و انقلاب هستند بنابراین یکی از اصلی‌ترین کارهای نهادهای فرهنگی، که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست این است که امام(ره) و شخصیت او را درست به جامعه معرفی نمایند.

همچنین غرفه آتش به اختیار به موضوعات مختلفی که از دریچه نفوذ در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی-اسلامی وارد شده است می‌پردازد که می‌تواند نقطه آغاز یک کار جهادی در راستای مسائل فرهنگی باشد و این نکته را یاداور می‌شود که باید مباحث فرهنگی را جدی‌تر از گذشته پیگیری کنیم.

در همین راستا کسانی که اهل فکر و فرهنگ هستند و همچنین دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به دغدغه رهبر انقلاب پیشتاز بوده تا این کلام رهبری مورد تحریف و خدشه قرار نگیرد.

مراکز فرهنگی هنری منطقه 15 در روز جهانی قدس همصدا با گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین در محکومیت یهودی‌سازی قدس و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس با شعار «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» پذیرای شهروندان تهرانی در فرهنگسرای قدس هستند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها