به مناسبت روز جهانی قدس صادر شد؛

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ مشترکی از مردم ولایتمدار این استان خواستند با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر از انتفاضه سرافراز و مقاومت ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.
کد خبر: ۲۴۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ - 22June 2017
صدور بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، بیانیه مشترک حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسرائیل غاصب است. در این روز مردم روزه دار ایران اسلامی که قریب یک ماه به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی و هماهنگ با دیگر مسلمانان جهان، ندای دفاع از مظلومان سر می دهند.

این روز، میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و امید ملت های در بند است که همه ساله آمیزه ای از آموزه های مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی را در جهان اسلام به نمایش می گذارد.

روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام در آتش تروریسم می سوزد و ائتلاف شوم آمریکایی-وهابی، می کوشد نقشه های خود را برای به فراموشی سپردن ارمان فلسطین، با دمیدن بر آتش تفرقه و تروریسم و سرکوب مسلمانان از یمن تا بحرین و از نیجریه تا افغانستان، عراق و سوریه پیش ببرد.

از همین روست که در مقابله با این دسیسه‌ها، رهبر معظم انقلاب اسلامی این دیده بیدار امت اسلامی تاکید می‌نمایند «پرچمداری در عرصه حمایت از فلسطین، تنها با یکپارچگی و وحدت ملت ها امکان پذیر خواهد بود».

اینجانبان از عموم مردم همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می کنیم هم گام با آحاد ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان با حضور گسترده در راهپیمایی در جای جای استان، بار دیگر به وصیت ماندگار امام راحل (ره) و رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنند.

روز جمعه همه با هم با حضور پرشور در راهپیمایی، ضمن ادای دین و احترام به شهدای راه آزادی قدس، بار دیگر از انتفاضه سرافراز و مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام حمایت خواهیم کرد و ندای وحدت و آگاهی ملت ایران و همبستگی با مسلمانان مظلوم را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار