اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

مسئله قدس باید به دغدغه‌ای جهانی تبدیل شود

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که باید مسئله قدس به عنوان دغدغه‌ای جهانی همواره از سوی مسلمانان جهان پیگیری شود.
کد خبر: ۲۴۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 22June 2017
مسئله قدس باید به دغدغه‌ای جهانی تبدیل شود
به گزارش دفاع پرس از زنجان، در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان آمده است:
 
قدس شریف نماد امت اسلامی است، نماد همبستگی مسلمانی که از سراسر جهان در مظلومیت مردم فلسطین فریاد آزادی‌خواهی سر می‌دهند.

قدس نماد مظلومیت مسلمانان فلسطینی است که سرزمینشان در اشغال رژیمی غاصب قرار دارد، سرزمینی که عنوان اولین قبله مسلمین جهان را داشته است و رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) با هوشمندی خود، این موقعیت حساس تاریخی را درک کرده و ضمن نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان «روز جهانی قدس»، مسئله قدس را به دغدغه‌ای جهانی تبدیل کرد.

اینک که به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم، بر همه ما مسلمانان واجب است که فریاد مظلومیت مردم این سرزمین را سر دهیم به امید اینکه با آزادسازی آن، نقشی کوچک در این حرکت مبارزه‌جویانه با تمام عناصر استکبار جهانی داشته باشیم.

بی ‌شک حضور همه اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان که هیچ‌گاه تا کنون در لحظات تاریخی، پرچم ادبیات پایداری و مقاومت را بر زمین نگذاشته‌اند، مایه دلگرمی همه مبارزان انقلاب‌های آزادی‌بخش و جنبش‌های مقاومت در منطقه و جهان اسلام خواهد بود تا یک بار دیگر به عنوان طلایه‌داران قشر آگاه، استعمارستیز و عدالت‌خواه همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرده و ضمن ابراز خشم و نفرت از استکبار جهانی از مبارزات حق‌طلبانه مردم مظلوم و مبارز فلسطین حمایت کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار