مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

حضور در راهپیمایی روز قدس، تقویت‌کننده اراده مردم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: حمایت روحی، روانی و معنوی ما با حضور در راهپیمایی روز قدس، تقویت‌کننده عظم و اراده مردم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۴۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ - 22June 2017

روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه روز قدس به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ابداع شد، اظهار داشت: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض به اشغالگری‌های رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه در مبانی اعتقادی ما اگر کسی به فریاد و کمک‌خواهی مسلمان پاسخ ندهد مسلمان تلقی نشده است، افزود: موظف هستیم به ندای کمک‌خواهی مردم مظلوم و مسلمان فلسطین پاسخ دهیم و این پاسخ متناسب با مقدورات هر فردی است که از عهده مردم مسلمان ایران بر می‌آید.

مهدیخانی با اشاره به حمایت مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: حمایت روحی، روانی و معنوی ما با حضور در راهپیمایی روز قدس، تقویت کننده عظم و اراده مردم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر روز قدس، روزی است که باید همت کنیم تا مردم فلسطین و قدس را نجات دهیم، گفت: یکی از معیارهای جبهه حق حمایت از مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: کسانی که تا دیروز شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دادند امروز در آغوش صهیونیست‌ها علیه مردم جهان اسلام توطئه می‌کنند.

مهدیخانی یکی از شاخص‌های جبهه حق را حمایت از مردم فلسطین دانست و گفت: البته همیشه حمایت از مظلوم هزینه داشته ولی همراهی با ظالم هزینه‌اش به مراتب بیشتر از همراهی با مظلوم است.

وی با بیان اینکه همیشه مردم ایران بویژه جامعه ایثارگری در همه صحنه های انقلاب حضور داشته اند ابراز داشت: مردم شهید پرور و جامعه ایثارگر استان زنجان نیز همچون سنوات گذشته با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس عظمت اسلام و جبهه مقاومت را به رخ دشمنان می کشند و روحیه مضاعفی برای مبارزه مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی ایجاد می کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با اشاره به مبارزات مرم فلسطین با غده سرطانی صهیونیستی در 70 سال گذشته، افزود: چه بسا اگر این مبارزان نبودند پنجه‌های ظالم و پرخاشگر رژیم غاصب به مرزهای ما می رسید و ما مجبور می شدیم در مرزهای خودمان با این رژیم غاصب مبارزه کنیم.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار