کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مدیریت جهادی عامل موفقیت در عرصه فرهنگ دینی است

کارشناس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عامل موفقیت در عرصه فرهنگ دینی است.
کد خبر: ۲۴۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ - 22June 2017

مدیریت جهادی عامل موفقیت در عرصه فرهنگ دینی استبه گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حسین ضامنی به مناسبت اول تیرماه سالگرد سازمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عامل موفقیت در عرصه فرهنگ دینی است و اگر این دوعامل در بدنه نهادهای فرهنگی نهادینه شود گام مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی که یک انقلاب فرهنگی است برداشته شده است.

وی افزود: تهیه خبر یکی از اهداف اساسی وسایل ارتباطی به شمار می رود و رسانه های جمعی اساسا همراه با خبر متولد می شوند، نشر خبر و اطلاع‌رسانی در شکل گیری شخصیت اصلی یک رسانه ارتباطی، اهمیتی ویژه دارد.

کارشناس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در همین راستا این اداره کل در سال ۱۳۹۵ با دارا بودن هشت اداره فعال سه هزار و ۶۳۱ خبر تولید کرده است.

ضامنی با بیان اینکه در هر اداره تبلیغات اسلامی یک نفر به‌عنوان رابط خبری فعالیت می‌کند، گفت: بیشترین اخبار ارسالی مربوط به شهرستان کیار بوده با ۶۹۵ خبر و کمترین خبر ارسالی مربوط به اداره امور قرآنی با ۱۶۵ خبر بوده است.

وی افزود: تعداد اخبار درج شده در خبرگزاری ها و هفته نامه های استانی و غیر استانی این اداره کل یک‌هزار و ۴۲۴ خبر بوده که از این تعداد ۱۲۹۳ خبر در خبرگزاری ها و ۱۳۱ خبر در هفته نامه ها درج شده است.

این کارشناس روابط عمومی در پایان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی با ارسال ۵۵۱خبر، شهرستان لردگان با ۵۰۰ خبر، شهرستان بروجن با ۴۷۴ خبر، شهرستان فارسان با ۳۷۹ خبر، شهرستان کوهرنگ با ۳۵۰ خبر، شهرستان اردل با ۳۳۷ خبر و شهرستان شهر کرد با ۱۸۰ خبر در رتبه های بعدی قرار دارند.

به گزارش دفاع پرس، استان چهار محال و بختیاری دارای ۹ شهرستان است که هفت اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان ها فعال است و شهرستان های بن و سامان فاقد اداره تبلیغات اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار