یادداشت/ زهرا عابدی

سلام بر قدس و مسجدالاقصی

سلام بر قدس و مسجدالاقصی، سلام بر فلسطین سرزمین دفاع که هر روز جنایتی تازه‌تر از دیروز را بر خود نظاره می‌کند؛ هر روز دست‌های پلید صهیونیست‌ها در سرزمین پاک فلسطین فاجعه‌ای نو به بار می‌آورد.
کد خبر: ۲۴۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 22June 2017

سلام بر قدس و مسجدالاقصیگروه استان‌های دفاع پرس _ زهرا عابدی؛ سلام بر قدس و مسجدالاقصی، سلام بر فلسطین سرزمین دفاع که هر روز جنایتی تازه‌تر از دیروز را بر خود نظاره می‌کند؛ آری هر روز دست‌های پلید صهیونیست‌ها در سرزمین پاک فلسطین فاجعه‌ای نو به بار می‌آورد و خون زنان و مردان و فرزندان بی‌گناه دیار مظلوم قدس شریف را به ناحق به زمین می‌ریزند.

سفاکان پلید صهیونیست اولین قبله‌گاه مسلمانان جهان را هدف قرار داده‌اند و با خشونت و بی‌رحمی حامیان و طرفداران دین را نیز به سخره می‌گیرند.

گاه در صبرا و شتیلا مردم بی‌گناه را گلوله باران می‌کردند و گاه به مظلومین جنوب لبنان حمله می‌بردند و با ریختن خون مسلمانان مظلوم و بی‌پناه، روح مادون حیوانی خود را آرامش داده، اسباب شادمانی قلب آمریکا و انگلیس را فراهم می‌سازند.

واقعا جای بسی تعجب است که کسانی که خود را مسئول حفظ حقوق انسانها معرفی کرده‌اند و به این همه فاجعه‌ای که طی سال‌ها در این سرزمین مقدس اتفاق افتاده، نه تنها بی‌توجه‌اند، که خود پشتیبان محکمی برای به هدف رسیدن ایشان هستند!

و احسنت و صد مرحبا به همه آنانی که صمیمانه به دنبال به دست آوردن حق مظلومین و مسلمانان فلسطین‌اند، همانان که هر ساله به پیروی از مولا و مقتدای خود و با فریادهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به خیابان‌ها ریخته و لرزه بر اندام تمامی خونخواران دنیا می‌اندازند و می‌دانند که قدس متعلق به مسلمین است؛ پس ما نیز از اینجا بر سر دشمنان دین، فریاد بر می‌آوریم که: «ای آمریکا و ای رژیم غاصب صهیونیستی و ای جهان کفر، بدانید و آگاه باشید که تا آخرین قطره خون، برای آزادی فلسطین بر پای تعهدات خود می‌مانیم و دست از بیعت با آرمان‌های رهبرمان بر نمی‌داریم، که امام راحلمان فرموند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار