بیانیه هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس در بیانیه‌ای مقاومت اسلامی در منطقه را از ثمرات روز قدس دانست و این روز را گرامی داشت.
کد خبر: ۲۴۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ - 22June 2017
بیانیه هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در این بیانیه آمده است:

با گذشت 38 سال از ابتکار دوراندیشانه و راهبردی امام خمینی (ره) با تأثیرات شگرف در این سال‌ها، هر روز بر اهمیت و ضرورت پاسداشت یوم الله روز جهانی قدس افزوده می‌شود. هدف راهبردی از نمایش اقتدار و همبستگی مسلمانان و آزادی خواهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اولاً رهایی بخشی قدس شریف از چنگال جلادان و کودک‌کشان صهیونیستی و به استقلال رساندن ملت مظلوم فلسطین و ثانیاً پایان بخشی به دوران زورگویی و سلطه‌گری قدرت‌های شیطانی و رهایی تمامی مستضعفان از چنگال مستکبرین است. روز قدس تنها روزی است که از ظرفیت‌های بالایی برای تحقق چنین اهداف بزرگی برخوردار است.

امام خمینی رحمه الله علیه با اعلام روز جهانی قدس و به حرکت در آوردن مسلمانان در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در هر سال، احیاگر موضوع فلسطین در جهان اسلام شد و موضوع قدس شریف و رهایی آن از دستان پلید رژیم صهیونیستی را، به مساله اول مسلمین تبدیل کرد. مقاومت اسلامی و پدیده بیداری اسلامی در منطقه راهبردی غرب آسیا و دیگر مناطق جهان اسلام از آثار و ثمرات روز قدس است. اکنون محور مقاومت در مقابل نفوذ استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، یک واقعیت قدرتمند و تعیین کننده معادلات حال و آینده در منطقه بوده و هم افزایی جریان مقاومت با بیداری اسلامی، خواب را از چشمان سردمداران استکبار جهانی و متحدین شرورش در منطقه ربوده است. روند توسعه قدرت جمهوری اسلامی و تقویت محور مقاومت در منطقه، رژیم غاصب اسرائیل را در تنگنای استراتژیک قرار داده است و این رژیم جعلی و غاصب را، بیش از هر زمان دیگر به فروپاشی نزدیک ساخته است.

تشکیل یک جبهه غربی، عبری و عربی با اضلاع سه گانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت قبیله‌ای آل سعود، با هدف مقابله با محور مقاومت و جریان بیداری اسلامی در منطقه، از یک  طرف از آینده درخشان جبهه انقلاب اسلامی خبر می‌دهد، و از طرف دیگر، یأس، ناامیدی و ترس از آینده ظالمان و منافقان جهان اسلام را به نمایش می‌گذارد. راه‌اندازی جنگ‌های شیعه و سنی در جهان اسلام، راهبرد دشمن برای مقابله با روند وحدت‌بخشی مسلمانان در پرتو راهبرد روز قدس است. راه انداختن جریان کشتار مسلمانان به دست یکدیگر با ایجاد و تقویت گروه‌های تکفیری و تروریستی راهبرد به حاشیه راندن موضوع فلسطین و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است. آمریکایی‌ها با چنین راهبردی به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی، محور مقاومت و جریان بیداری اسلامی در منطقه هستند. اقدامات تروریستی گروهک تکفیری و آدم کش داعش در تهران، نشان داد که دشمنان چه خواب‌هایی برای مقابله با کانون مقاومت و بیداری در سر دارند. گرامی داشت روز جهانی قدس با حضور پر شور و نشاط و انقلابی مردان و زنان روزه دار در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باطل السحر بسیاری از توطئه‌های شیاطین خواهد بود.

مردم عزیز ایران که در دشمن شناسی سرآمد ملت‌های عصر حاضر هستند، با حضور خود در مراسم راهپیمایی روز جمعه دوم تیر ماه مصادف با بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، خشم انقلابی و مقدس خود را نسبت به سردمداران جبهه کفر و نفاق به نمایش خواهند گذاشت. به طور قطع جهانیان در روز قدس، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم در تمامی شهرهای ایران خواهند بود. در روز قدس، ملت بزرگ ایران با فریاد های انقلابی برخاسته از اعماق وجود، با خمینی کبیر و شهیدان تجدید پیمان کرده، این حقیقت را بیش از پیش آشکار می‌کند که تا تحقق تمامی آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در صحنه خواهند بود. هیأت‌های رزمندگان در سرار کشور همراه با خیل عظیم مردم مؤمن انقلابی و روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و تمامی اقشار جامعه را برای پیوستن به کاروان‌های نورانی به حرکت در آمده در این یوم الله، فرا می‌خوانند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار