شهید محمدجواد حسینی:

باید کاخ‌های ظالمان یهود را در هم شکنیم

شهید محمدجواد حسینی در دست‌نوشته‌ای می‌گوید: باید از مرزهای اسرائیل بگذریم و کاخ‌های ظالمان یهود را در هم شکنیم و چنان مشتی محکم بر سر «بگین» و هم‌مسلکانش فرود آوریم که همچون «مَرحب» یهود به خاک ذلت افتند و قلب امام زمانمان و نائب برحقش را شادمان کنیم.
کد خبر: ۲۴۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ - 22June 2017

قدس شریف اولین قبله گاه مسلمینبه گزارش دفاع پرس از یزد، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ما را به یاد فلسطین و آوارگانش می‌اندازد؛ کودکانی که در جنگ متولد و رشد کردند و همین امر است که مسئول بودنمان در برابر مظلومیت را یادآوری می‌کند؛ به یُمن روز جهانی قدس دست‌نوشته شهید «محمدجواد حسینی» را که به مناسبت همین روز نگاشته شده است، در ادامه آورده‌ایم.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

« لتجدن اشد الناس عداوه للذین امنوا الیهود»

به نام خداوند بخشنده مهربان

«قوم یهود عداوتش با مومنین از دیگر قوم ها بیشتر است.»  قرآن کریم

«روز قدس روز اسلام است. روز قدس روز رسول اکرم (ص) است.»  امام خمینی

چندروزی از ماه مبارک رمضان، ماه برکت، ماه میهمانی خدا، ماه ضیافت‌الله باقی نمانده است. ماهی که خدا لیله‌القدر را در آن قرارداد که از هزار ماه بهتر است، ماه بزرگی که باید در آن یکی از مهم ترین مسئله مسلمین حل شود. مسئله قدس شریف. قدس شریفی که ده‌ها سال است به دست یهودیان غاصب و به رهبری استعمار پیر انگلیس و آمریکای جنایتکار غصب شده است.

همان قدس شریفی که اولین قبله‌گاه مسلمین بوده است همان سرزمین مقدسی که از صدر اسلام تا چندی پیش جایگاه مسلمین بوده و چندین بار مورد تعدی جنایتکاران قرار گرفته است. و بالاخره در حدود چهل سال پیش با رفتن یهودیان به فلسطین و به تدریج اخراج کردن فلسطینی‌ها از وطنشان پای صهیونیست در یک کشور اسلامی گذاشته شد و حدود 38 سال پیش رسما موجودیت کشور اسرائیل را اعلام نمودند و سرزمین مقدس فلسطین را از آن خود دانستند و پرچم مفتصح به اصطلاح اسرائیل را در آنجا به اهتزاز درآوردند و مردم فلسطین را آواره در کشورهای مجاور نمودند اما، اما غافل از آن که یک روزی سربازان گمنام اسلام این سرزمین مقدس را از یهودیان بدطینت باز پس خواهند گرفت و به محوطه کشورهای اسلام ملحق خواهند کرد.

پس برادران و خواهران عزیز حال که امام امت ما خمینی کبیر جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامیده‌اند مردم جهان را دعوت به راهپیمایی نموده‌اند پس بر ما است که با حضور خود در راهپیمائی روز قدس که در این سال روز حمایت از جنگ تحمیلی نیز هست پیمانمان را با رهبرمان محکم‌تر کنیم و مشت‌های خود را گره کرده و به آمریکای جنایتکار اعلام کنیم اگر دولت مزدورت در اسرائیل مردم فلسطین را به خاک و خون می کشد و روستاهای دیر یاسین و کفر قاسم را با خاک یکسان می کند، و اگر چه مزدور دست نشانده ات در عراق شهرهای کشور اسلامی ما را بمباران می کند و هر روز به دامنه تهدیداتش می افزاید و دست به وحشی‌گری‌های تازه‌ای می‌زند. اما ما همگی حاضریم به جنگ با تو برخاسته و با جان و مالمان دین مبین حق را یاری کنیم و درسی فراموش ناشدنی به تو بدهیم.

پس این وظیفه ماست که در راهپیمائی امروز شرکت کنیم و  توشه‌ای از قدرت اسلام را به نمایش بگذاریم، و شرکت در این راهپیمائی یک وظیفه شرعی و  تکلیف دینی است چون که هنوز پیام خون شهید احمد مقیمی که در کنار هورالهویزه به زمین ریخته شده و پیام خون گرم دیگر شهدا و پیام رزمندگان عزیزی که در سنگرهای جبهه حق و باطل سر از پا نمی‌شناسند این است که ما برای یاری اسلاممان و برای یاری دین خدا با کفار به جنگ پرداخته‌ایم و این وظیفه شماست که همیشه حامی ما و پشتیبان رزم‌مان باشید و با حضور خود در راهپیمائی و با ندای جنگ جنگ تا دفع فتنه از عالم به صدام و حامیانش اعلام دارید که ما ایرانیان آزاده و اسلام خواه حاضریم تا آخرین قطره خود خود در مقابل آمریکای جنایتگر و دیگر تجاوزگران ایستادگی کنیم.

و ما با شرکت در راهپیمائی امروز باید به آمریکا اعلام کنیم ای آمریکا، اگر امرو تو عمرو ابن عبدود یعنی صدام جنایتکار را بر سر راه ما گذاشته‌ای تا ما را از پیکار با اسرائیل باز نگه دارد بدان هزاران صلاح‌الدین ایوبی و بخت‌النصر وجود دارند که با اسرائیل پیکار کنند و تخم یهود را از صفحه روزگار بردارند و سیل خون صهیونیست‌ها را به سوی تو روانه سازند.

برادران و خواهران عزیز ما باید با پشتیبانی از این جنگ تحمیلی، با جان و مالمان با صدام خائن مبارزه کنیم، با برکندن حزب بعث عراق به سوی قدس، برای مبارزه با صهیونیست‌های اشغالگر به پیش تازیم، حماسه جنگ خیبر که در زمان رسول اکرم (ص) روی داد را زنده کنیم، سنگرهای یهودیان را یکی پس از دیگری در هم شکنیم و همچو علی (ع) که درب قلعه خیبر را از جا برکند و مرحب یهود را به خاک ذلت نشاند، ما هم باید از مرزهای اسرائیل بگذریم و کاخ‌های ظالمان یهود را در هم شکنیم و چنان مشتی محکم بر سر بگین و هم مسلکانش فرود آوریم که همچون مرحب یهود به خاک ذلت افتند و همچنان که علی (ع) قلب رسول‌الله (ص) را در آن زمان با شکست یهودیان خوشحال نمود ما هم با برانداختن موجودیت اسرائیل قلب امام زمانمان و نائب برحقش را شادمان کنیم و بانک پیروزی الله اکبر خمینی رهبر را در بیت‌المقدس برآوریم و پرچم پرافتخار «لااله الاالله محمد رسول‌الله» را بر فراز قبله‌گاه اول مسلمین به اهتزاز درآوریم و در جهانی نمودن انقلابمان کوشا باشیم که صبح پیروزی نزدیک است و انشالله خداوند با پیروزی مسلمین و جهانخواران شرق و غرب طلیعه ظهور حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم خواهد ساخت.

برادران و خواهران تنها آزادی قدس از یک راه میسر است و آن فتح عراق است و تازمانی که رژیم عراق بر کار است فتح قدس میسر نخواهد بود. پس با شرکت در راهپیمائی امروز پشتیبانی خود را از رزمندگان اسلام اعلام داریم تا روحیه قوی شان قوی تر شود و از نظر پشت جبهه خیالشان راحت تر شود و وقتی آنها دیدند که میلیون ها نفر اعلام پشتیبانی کردند از روز حمایت از جنگ و شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم سر دادند ایشان هم عزمشان را منسجم‌تر خواهند کرد و با فرمان فرمانده کل قوا به صف کفار بعثی حمله‌ور می شوند و با عملیات نهایی خود کار جنگ را یکسره خواهند نمود.

و اگر ما در پشت جبهه حامی رزمندگان نباشیم و در تظاهرات جنگ شرکت نکنیم و خدای نکرده یک وقفه ای در جنگ پیش بیاید مسئولیت تمام خون های شهدایی که در راه این جنگ و اسلام و انقلاب ریخته شده است به گردن ما خواهد بود و نمی‌توانیم در فردای قیامت جوابگوی آن خون‌های مطهر باشیم پس در راهپیمائی روز قدس و روز حمایت از جنگ تحمیلی شرکت کنید و با شرکت خود مشتی کوبنده بر دهان لیبرال‌های خائن و ضد انقلاب‌های پس مانده و طرفداران آمریکا که خواهان صلح با صدام هستند بزنید چونکه به گفته اماممان صلح با صدام مخالف قرآن و مخالف ایده انبیاء است و صلح با صدام موجب خواهد شد تا صدام در آینده‌ای نه بسیار دور ضربه‌ای بزرگتر را به انقلابمان فرود آورد.

برادر و خواهر این را صراحتاً بدان که عدم حضور تو در راهپیمائی امروز نشان دهنده میل باطنی تو به صدام و اسرائیل است و کسی که میل به اسرائیل دارد و اسرائیل را دوست دارد جزو آنها خواهد بود چونکه خداوند کریم در سوره مائده آیه 56 می فرماید: «یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا الیهود و النصاری اولیاء بعضهم اولیاء بعض و من یقولهم منکم فانه منهم ان الله لایهدی القوم الظالمین»

«ای کسانی که ایمان آورده‌اید نگیرید یهود و نصاری را دوستان؛ برخی شان تکیه گاه برخی دیگرند و هرکه دوست دارد ایشان را از شما بدرستی که او از ایشان است.»

پس برادر و خواهرم اگر عذر موجه نداری حتماً شرکت کن و لااقل خود را در جمع مسلمین نشان بده. والسلام.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار