سردار اشتری:

رحمت و برکت الهی در کنار حفظ وحدت است/ مردم شیعه و سنی در کنار هم زندگی و به یکدیگر خدمت می‌کنند/ هدف‌گیری دقیق موشکی سپاه بیانگر قدرت و توان ایران است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رحمت و برکت الهی در کنار حفظ وحدت است و دشمنان تلاش می‌کنند بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند اما باید تلاش کنیم که این وحدت را حفظ کنیم.
کد خبر: ۲۴۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ - 21June 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری»، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افطاری که در جمع سران طوایف، ریش سفیدان و کارکنان مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان در گروهان مرزی «هیرمند» برگزار شد گفت: بنده به سهم خود از همه مسئولان، ریش‌سفیدان و مردم عزیز استان که همکاری گسترده با مرزبانان و نیروی انتظامی استان دارند، قدر‌دانی می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز امنیت استان سیستان و بلوچستان، بی‌نظیر و مثال‌زدنی است و در کشورهای اطراف ما چه در مرزهای شرقی و غربی، وقایع مختلفی رخ‌می‌دهد و اگر وقایع منطقه‌ای و فرا‌منطقه‌ای را رصد کنیم به این نتیجه می‌رسیم که جمهوری اسلامی ایران یک جزیره امن است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این امنیت در سایه خون شهدا، رشادت‌های جانبازان، انسجام بین مردم با نیروهای مسلح، دستگاه قضائی و اطلاعاتی، ائمه جمعه و جماعات و تمام مسئولان است و در راس همه این دلایل، رهبری داعیانه و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما همیشه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنایت الهی به مردم را حس کرده‌ایم و لطف الهی همواره و در همه عرصه‌ها شامل مردم شریف جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان، معاندان، اشرار و گروه‌های تروریستی همواره دنبال این هستند که امنیت و آرامش مردم را برهم‌بزنند و این اتفاق که در هفته های گذشته رخ داد دلیل بر اراده جدید تروریست‌ها نبوده، بلکه آنها سال‌های طولانی تلاش کردند که در امنیت خلل وارد کنند اما موفق نبوده‌اند و جواب این ترقه‌بازی خود را با جواب دندان‌شکن موشکی گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: هدف‌گیری دقیق موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مقر و پایگاه تروریست‌ها بیانگر قدرت و توان ایران است.

وی با اشاره به اینکه باید قدر این امنیت را بدانیم گفت: مرزبانان واقعی حریم کشور، همین مردم شریف هستند که از مرزها پاسداری و مراقبت می کنند و تلاش همه همکاران ما بر حفظ امنیت و آرامش مردم است.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با ظرفیت عالی، توان خوب و سرمایه بزرگ که اعتماد مردم است در حال انجام وظیفه است و لباس نیروی انتظامی، لباس خدمت و سربازی امام زمان(عج) است و باید قدر آن را بدانیم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما مشکلات شما همکاران عزیز را می‌دانیم و با جدیت تلاش می‌کنیم بخشی از نیازهای معیشتی را برطرف و از طرف دیگر اشتغال‌زایی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: هماهنگی خوبی در بین اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها وجود دارد و همه باید بدانیم که ما برای خدمت آمده‌ایم و باید قدردان این همدلی بین مردم و مسئولان باشیم.

سردار اشتری افزود: امروز دشمنان به دنبال تفرقه با موضوع مذهبی هستند اما مردم شیعه و سنی در کنار هم زندگی و به یکدیگر خدمت می‌کنند و باید این وحدت بزرگ در تمام نقاط کشور و استان همچنان حفظ شود.

فرمانده ناجا در ادامه اظهار داشت: دشمنان همیشه دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند و باید تلاش کنیم که این وحدت را حفظ کنیم زیرا برکت و رحمت الهی در کنار حفظ وحدت است.

وی خاطر نشان کرد: امروز امنیت و آرامش استان سیستان و بلوچستان در‌حال پیشرفت است و آمار‌ها بیانگر این است که جرایم و تهدیدات استان نسبت به گذشته کمتر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها