انصاری در حاشیه هیئت دولت:

روز قدس امسال باید نمایش وحدت و بیداری مسلمانان جهان و ایران باشد

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: روز قدس امسال باید نمایش وحدت و بیداری مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران باشد تا اعلام کنند مسئله فلسطین، غصب سرزمین‌های اشغالی اینگونه حاشیه‌سازی‌ها فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ - 21June 2017
روز قدس امسال باید نمایش وحدت و بیداری مسلمانان جهان ایران باشد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در 70 سال گذشته،‌ اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با مشارکت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی دولت‌های منطقه با توطئه خود تروریست‌ها را به جان مسلمانان انداخته‌اند و با ناامن کردن کشورهای اسلامی، حاشیه امن و آرامش خیالی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: برهمین اساس روز قدس امسال باید نمایش وحدت و بیداری مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران باشد تا اعلام کنند مسئله فلسطین، غصب سرزمین‌های اشغالی و قبله گاه نخست مسلمانان با اینگونه حاشیه سازی‌ها فراموش نمی‌شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: مسائل حاشیه‌ای که تروریست‌ها برای امنیت رژیم اشغالگر قدس ایجاد کرده‌ اند باید با حضور و اتحاد مردم ریشه‌کن شود.

انصاری در بخش دیگری از سخنانش به رعایت اصول اخلاقی در انتقاد از عملکرد دولت، اشاره کرد و گفت: عقل، انصاف و قانون حکم می‌کند که همه به دولت منتخب مردم کمک کنند تا بتواند در ادامه خدمات ارزنده دولت یازدهم، دولت دوازدهم گام های بلندتر و سریع تری برای پیشرفت کشور بردارد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها