سردار دهقان:

منشا خشونت‌ها و ناامنی‌ها در جهان رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند

وزیر دفاع گفت: منشاء و سرچشمه همه گرفتاری‌ها، خشونت‌ها و نا امنی‌ها در جهان اسلام بلكه سراسر جهان، رژيم جعلی و جانی صهيونيستی و حامی اصلی آن آمريكای جهانخوار هستند.
کد خبر: ۲۴۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 21June 2017
منشا خشونت‌ها و ناامنی‌ها در جهان رژیم صهیونیستی و آمریکاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتيپ «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در آستانه روز جهانی قدس و همزمان با 31 خرداد سالروز شهادت وزير دفاع شهيد دكتر مصطفی چمران طی سخنانی اظهار داشت: جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری يعنی جهانی عاری از رژيم صهيونيستی و اين را جهان اسلام در روز قدس فرياد می‌كشد؛ چرا كه امروز منشأ و سرچشمه همه گرفتاری‌ها، خشونت‌ها و نا امنی‌ها در جهان اسلام بلكه سراسر جهان، رژيم جعلی و جانی صهيونيستی و حامی اصلی آن آمريكای جهانخوار هستند.
 
وی افزود: روز جهانی قدس يكی از بزرگترين و كارآمدترين يادگارهای امام راحل عظيم الشان برای تحقق غلبه مستضعفين بر مستكبرين و پيروزی ملت فلسطين بر رژيم صهيونيستی و آزادی قدس شريف است و مسلمانان و آزادگان جهان در اين روز تاريخی با شعار مرگ بر اسرائيل بر خشونت، افراطی گری، ترور، اشغالگری، تجاوز و وحشيگری خط بطلان می‌كشند.
 
وزير دفاع تصريح كرد: ملت انقلابی و هوشيار ايران اسلامی امسال نيز با حضور گسترده و پر شور خود در راهپيمايی روز جهانی قدس ضمن همراهی با ملت مظلوم فلسطين برای تحقق آرمان آزادی قدس شريف، پاسخی قاطع و كوبنده به تهديدات تروريسم جهانی به سركردگی آمريكا و رژيم صهيونيستی خواهند داد.
 
سردار دهقان در بخش ديگری از سخنان خود با گراميداشت ياد و خاطره وزیر دفاع شهيد، دكتر مصطفی چمران اظهار داشت: آن شهيد عزيز نيز با حضور در لبنان و فلسطين و خط اول مبارزه با رژيم صهيونيستی آرمانی جز رهايی قدس شريف و آزادی فلسطين مظلوم نداشت.
 
وزير دفاع در پايان با بيان اينكه پيام شهيد چمران و همرزمان شهيدش در  سپاه، ارتش، بسيج و نيروهای مردمی حفظ استقلال، عزت و اقتدار ايران اسلامی در برابر نظام سلطه است؛ تاكيد كرد: اگر امروز ايران اسلامی به عنوان كشوری مستقل، مقتدر و اثرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی ظاهر می‌شود به واسطه رهبری حكيمانه، هوشمندانه و ظلم ستيز فرماندهی معظم کل قوا، حضور و هوشياری ملت رشيد ايران و ايثار جانفشاني شهيدان بزرگی همچون شهيد چمران است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار