بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز قدس؛

اسرائیل با تفرقه‌افکنی میان مذاهب اسلامی، جهان را ناامن کرده است

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس تصریح کرد: اسرائیل با تربیت و حمایت عناصر جاهل و متحجر از گروه‌های بنیادگرا و تکفیری، تقویت تسلیحاتی آنها و نیز با تفرقه‌افکنی میان مذاهب اسلامی، جهان را ناامن و بی ثبات کرده است.
کد خبر: ۲۴۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 21June 2017

اسرائیل با تفرقه‌افکنی میان مذاهب اسلامی، جهان را ناامن کرده استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بیانیه سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

امروز پس از گذشت سالها از فرمان هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) به عنوان اولویت اول جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفع غده سرطانی اسرائیل و حل مسأله فلسطین همچنان شاهد نمايش اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان و رژه سپاهيان مردمی اسلام در تحقق آرمان فلسطین هستیم.

وقتی یک هفته مانده به روز قدس خبر برپایی آیین راهپیمایی را توسط مسلمانان انگلیس می‌شنویم؛ فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ پیام‌های استکبارستیزی و دفاع از مظلوم ایران اسلامی به سایر کشورهای جهان و در حقیقت ظهور مکتب مقاومت در اقصی نقاط جهان را بخوبی درک می‌کنیم.

شاید یکی از مهمترین دلایل موج گسترده آگاهی بخشی و آزادی‌خواهی ملت‌های آزاداندیش جهان، آن است که اسرائیل برای جبران بحران عمیق هویت و مشروعیت سیطره بر سرزمین فلسطین، چنان در رنج است که به شیوه‌های خشونت‌طلبانه متوسل شده و با تربیت و حمایت عناصر جاهل و متحجر از گروه های بنیادگرا و تکفیری، تقویت تسلیحاتی آنها و نیز با تفرقه افکنی میان مذاهب اسلامی، جهان را ناامن و بی ثبات کرده است.

در شرایطی به استقبال روز قدس می‌رویم که از یک سو موجی از خشونت و افراطی‌گری تحت لوای دین ملت‌های منطقه و به ویژه مسلمانان و زنان و کودکان را قربانی برداشت‌های سطحی و متعصبانه از اسلام و آماج حملات کور و غیرانسانی خود قرار داده و جهان اسلام در غم از دست دادن زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان در منطقه عزادار و ماتم زده است.

هر چند امروز داعش زخمی رنج آور برای صلح جهانی است، اما به یاری خدا عملیات غیورمردان و دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچون گذشته با مطالبات مسلمانان ایران و جهان همگام شد و ندای آزاداندیشان دنیا در برابر ظلم و خشونت و تروریسم به شکلی متفاوت و ممتاز به گوش جهانیان رسید.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن محکوم کردن جنایات ضدبشری رژیم اشغالگر قدس و کشتار بی‌رحمانه زنان و دختران بی‌دفاع منطقه و جهان، از ملت شریف ایران، زنان و دختران ایرانی و بویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، درخواست دارد تا با شکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین؛ انزجار و تنفر خود را از خشونت و افراطی گری در هر نقطه ای از جهان و تحت لوای هر اسم و رسم و آیینی اعلام داشته و با انسجام و وحدت و همدلی توطئه‌های شوم و ننگین استکبار جهانی را برملا و خنثی نمایند.

امید است بروز و ظهور حساسیت‌های عمیق مردم، در روز قدس چنان بازدارنده جنایات خونخواران صهیونیزم باشد که مردم فلسطین به زودی به حق قانونی و انسانی خودشان در برخورداری از آزادی دست یابند و مردم جهان در کمال امنیت از شر دشمنان دین و انسانیت خلاصی یابند و با دعای خالص مومنین، پرچم صلح مهدوی به زودی در جهان به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها