باحضور آیت‌الله خاتمی در ستاد هوانیروز؛

کتاب «آسمان‌تر از عشق» رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب آسمان‌تر از عشق ویژه سرلشکر شهید آسیایی با حضور آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 20June 2017
کتاب آسمان تر از عشق رونمایی شد
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم رونمایی از کتاب «آسمان تر از عشق» ویژه سرلشکر شهید سید نصرالله آسیایی با حضور آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز و حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی صالحی نسب رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در ستاد هوانیروز  برگزار شد.

آیت الله سید احمد خاتمی در این مراسم اظهار داشت: همگی ما امنیت پایدار و افتخار آمیز کشورمان را مدیون ارگان‌هایی همانند ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که اقتدار مرزهای ما همواره زبانزد جهانیان بوده است، اظهار داشت: هوانیروز قهرمان یکی از یگان‌های همیشه آماده در دفاع از مرزها است و ما شاهد فداکاری‌های تیز پروازان هوانیروز از زمان جنگ تا به امروز هستیم و این عزیزان همیشه کار خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

آیت الله خاتمی بیان داشت: یاری حجت خدا یاری حجت شرعی است حجت شرعی در زمان پیامبر و ائمه معصومین(ع) وجود مقدس خودشان بوده است ولی در زمان غیبت امام عصر(عج) ولی فقیه همان حجت شرعی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: حجت شرعی همان مواضع ولایت است معنایش این است که ما ولی فقیه را یک رهبر سیاسی بدانیم و کلیه مواضع سیاسی و اجتماعی را با اشاره ولایت تنظیم کنیم.

وی ادامه داد: پیشکسوتان جهاد در راه خدا همان دینداران پا در رکابی هستند که همواره گوش به فرمایشات ولی فقیه داده اند برخی از آنها در زمان جنگ به فیض عظیم شهادت رسیده اند و عده ای در انتظار شهادت بوده و برخی در عصر کنونی در انتظار وفا کردن به عهدی که با خدا و ولی فقیه خود بسته‌اند هستند.

آیت الله خاتمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا تجلی صداقت در دین هستند.
 
گفتنی است در این مراسم رونمایی کتاب، از پیشکسوتان نیروی زمینی ارتش تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است سرلشکر شهید آسیایی فرمانده اسبق پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان بوده است.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار