به همت خانه فرهنگ میعاد؛

برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی روز قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که حضرت امام خمینی (ره) آن را روز جهانی قدس نامگذاری کرد، خانه فرهنگ میعاد برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی اجرا می‌کند.
کد خبر: ۲۴۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 20June 2017

برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری خانه فرهنگ میعاد در مسیر راهپیمایی روز قدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمد استادرحیمی» رییس خانه فرهنگ میعاد ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و محکوم کردن حملات تروریستی به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی به اهمیت روز جهانی قدس اشاره و اظهار داشت: در مراسم روز جهانی قدس خانه فرهنگ میعاد با برپایی غرفه فرهنگی ـ هنری آماده ارائه خدمات به شرکت کنندگان در مسیر راهپیمایی است.

رییس خانه فرهنگ میعاد افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ضرورت شناخت راه امام و هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام (ره) که در سالروز رحلت حضرت امام (ره) در اجتماع پرشکوه و کم‌نظیر مردم وفادار ایران در حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی، بیان شده است؛ امسال خانه فرهنگ میعاد با این رویکرد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی در ادامه به برگزاری برنامه «تحریف امام (ره) ممنوع» در روز قدس اشاره کرد و گفت: در این برنامه تصویر و عبارت «تحریف امام(ره) ممنوع» در ابعاد 370 در 200 سانتی‌متر نوشته و نصب شده است. استمپی در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود تا با اثر انگشت خود متن داخل بنر را تایید کنند.

استاد رحیمی در تشریح دیگر برنامه‌های روز قدس، بیان کرد: نماهنگ‌ و کلیپ‌هایی با موضوع هشدار نسبت به تحریف شخصیت و راه امام خمینی (ره) پخش خواهد شد. همچنین نمایشگاهی از اصول و مبانی حضرت امام خمینی (ره) از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برپا می‌شود که در این نمایشگاه هفت اصل و مبانی حضرت امام (ره) که از دیدگاه رهبری در 14 خرداد سال 94 در حرم مطهر امام خمینی (ره) بیان شده است بصورت تابلو در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌های خانه فرهنگ میعاد در روز راهپیمایی می‌توانند به ضلع شمالی میدان انقلاب مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌ 55520708 تماس گیرند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار