اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

استکبار به دنبال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت همه قشرها به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس آورده است: استکبار به دنبال حذف مسئله فلسطین و حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام است.
کد خبر: ۲۴۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ - 20June 2017
استکبار بدنبال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام استبه گزارش دفاع پرس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور‌، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانت‌ها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه دوچندان می‌شود.

این اطلاعیه افزوده است: در این میان نیز جبهه کفر و استکبار در تلاشی پیگیر سعی در حذف مسئله فلسطین و حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام دارد و با حمایت و تجهیز جبهه تکفیر‌، مزدوران داعشی را به جان جهان اسلام انداخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه خود تاکید کرده است: در میانه این آتش و خون، فلسطین همچنان در اوج مظلومیت است امّا روز جهانی قدس نخواهد گذاشت مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

این اطلاعیه حاکیست: روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک‌کش و حمایت از مقاومت و مبارزه در نفی سازش و معامله است.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: ‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین‌، غزه، لبنان‌، سوریه و عراق اعلام می‌دارد آرزوی تمام مبارزان‌، مجاهدان و همچنین آزادیخواهان جهان‌،آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطین به آغوش جهان اسلام است‌. و نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار تنها در افق مبارزه و جهاد تحقق یافتنی است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت بزودی فراخواهد رسید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه اطلاعیه خود ضمن دعوت همه قشرهای مردم به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس آورده است: مردم مسلمان ایران بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، آزادی فلسطین‌، این مسئله دینی و ایمانی را مطالبه خواهند کرد و امت اسلام نیز وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار