رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

حجت‌الاسلام رئیسی سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اعلام مسیرهای 10 گانه راهپیمایی روز قدس در قم گفت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ - 19June 2017
«حجت الاسلام رئیسی» سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، نصرت‌‌الله لطفی در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: ساعت 10 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تجمع مردم از مسیرهای 10 گاه در میدان آستانه حضرت معصومه (س) انجام می‌شود، سپس راهپیمایی از مسیر پل حجتیه، چهارراه شهدا و خیابان صفاییه به سمت مصلای قدس ادامه خواهد یافت.

وی از تلاش‌های مجموعه‌های مختلف امنیتی، نظامی و انتظامی در راستای تامین امنیت مسیر راهپیمایی روز قدس یاد کرد و ادامه داد: طی نشست‌های جداگانه جلساتی با افراد رابط و شعار دهنده‌ها داریم تا بتوانیم آموزش‌های لازم را برای آنها ارائه دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس ادامه داد: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) به عنوان سخنران روز قدس در قم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین شهدای هفتم تیر به استان قم اختصاص دارد، عنوان کرد: در مرحله نخست باید این شهدا را به جامعه معرفی کنیم و در مرحله دوم نیز باید به دنبال معرفی چهره حقیقی ظالمان باشیم.

لطفی اضافه کرد: ایران اسلامی با وجود اینکه بیشترین خسارت را از گروه‌های تروریستی دیده است اما به فعالیت‌های تروریستی محکوم می‌شود؛ هفته حقوق بشر آمریکایی امسال با عید فطر و تعطیلات پایان هفته متقارن است اما امیدواریم دستگاه‌های مختلف در برنامه‌های این هفته مشارکت داشته باشند تا بتوانیم عناوین این هفته را در چهره شهر به نمایش گذاریم.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها