ساجدی نیا در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

دستگیری 30 باند سارقان در تهران/ 59 درصد آنان سابقه‌دار بودند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری 30 باند سارقان در تهران گفت: 59 درصد آنان سابقه‌دار بودند و 2 باند فعالیت مسلحانه داشتند.
کد خبر: ۲۴۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 19June 2017
دستگیری 30 باند سارقان در تهران/ 59 درصد آنان سابقه‌دار بودندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین ساجدی نیا» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگیری 30 باند سارقان در قالب 145 نفر که 59 درصد آن‌ها سابقه‌دار بودند، خبر داد.
 
وی افزود: 60 نفر از اعضای این باندها جرایمی همچون خفت گیری، کیف قاپی و سرقت را در سابقه خود داشتند.

سردار ساجدی نیا عنوان کرد: بیشتر سرقت‌ها در حوزه کیف قاپی، سرقت از منزل، سرقت خودرو و لوازم آن بوده است.

وی همچنین گفت: 2 باند از افراد دستگیر شده جزو سارقان مسلح بودند که در فرصتی مناسب این افراد در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 40 درصد از اعضای این 2 باند سارقین مسلح دارای هویت شهرستانی و 60 درصد آن‌ها از تهران بودند.
 
سردار ساجدی نیا با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده از سارقین 24 میلیارد تومان بوده است، افزود: تعداد 60 دستگاه خودرو توسط مجموعه اگاهی کشف شد که پلیس اگاهی از مالباختگان دعوت می‌کند تا جهت شناسایی اموال به این مجموعه مراجعه کنند.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طرح امنیت محله محور در تهران استمرار دارد و در این طرح همچنان مقابله با سرقت و اراذل و اوباش در اولویت پلیس است. 
 
وی همچنین ضمن اعلام برقراری امنیت در شب‌های قدر گفت: هیچ نگرانی در حوزه امنیت تهران وجود ندارد.
 
سردار ساجدی نیا در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر نیز گفت: مراجع ذیربط تنها امکان اسکان 700 نفر از این افراد را دارند و در سطح تهران بیش از این توانایی اسکان برای این افراد وجود ندارد. 
 
وی در ارتباط با تجمعات برپا شده در برابر مراکز مالی گفت: پلیس تاکنون با تجمع کنندگان در مقابل این موسسات مدارا کرده و از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی دارد.
 
انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها