امیر پوردستان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

موشک‌باران محدود بخشی از توان تهاجمی فرزندان ولایت است/ دفاع دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیست

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه موشک‌باران محدود بخشی از توان تهاجمی فرزندان ولایت است، گفت: دفاع دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیست و هر جا که تهدید باشد میدان عمل ماست.
کد خبر: ۲۴۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 19June 2017
موشکباران محدود بخشی از توان تهاجمی فرزندان ولایت است/ دفاع دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیستامیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش با اشاره به عبارت قرآنی «و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی» اظهار داشت: دیشب دنیا مشاهده کرد که با خشم مقدس و کنترل شده فرزندان مدافع ملت در قالب موشک‌های «ذوالفقار»، توفانی مهیب و ویرانگر بر سر لانه‌ها و مخفیگاه‌های خفاشان داعشی باریدن گرفت.
 
وی ادامه داد: این موشکباران محدود، هم رونمایی از بخشی از توان تهاجمی و بازدارندگی پشیمان کننده فرزندان ولایت است و هم پاسخی کوبنده و بیدارباش به آنانی است که با شیطنت و بلندپروازی‌های جاهلانه، قصد آتش افروزی دارند.
 
امیر پوردستان تاکید کرد: دنیا بداند، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است؛ دفاعی که دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نبوده و هر جا که تهدید باشد میدان عمل ماست.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار