اثر برگزیده داستان انقلاب برای نوجوانان منتشر می‌شود

نیلوفر مالک گفت: «رویای بعد از ظهر» و «دعوای مجازی» عنوان این آثار هستند که یکی در جشنواره داستان انقلاب و دیگری در طنز سوره حائز رتبه شده‌اند.
کد خبر: ۲۴۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 16June 2017
اثر برگزیده داستان انقلاب برای نوجوانان منتشر می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «نیلوفر مالک» از نویسندگان کشورمان پیرامون تازه‌ترین اثر خود، اظهار داشت: اثری که در هشتمین جشنواره داستان انقلاب حائز رتبه سوم شد با عنوان «رویای بعد از ظهر» از سوی سوره مهر به زودی منتشر خواهد شد.

مالک در ادامه این اثر را رمان نوجوان دانست و تصریح کرد: این اثر داستانی برای گروه سنی نوجوان با محوریت انقلاب اسلامی نوشته شده است، می‌توان به نوعی آن را تخیلی هم دانست چرا که شخصیت محوری کتاب «پارسا» از دوران حال وارد دوران انقلاب می‌شود و داستان مربوط به زمانی است که ساواک وارد حرم امام رضا(ع) شده و باعث کشتار بسیاری از زائران می‌شود.

وی این اثر را حدودا 50 صفحه‌ای دانست که تا چندی دیگر از سوی انتشارات سوره مهر برای گروه سنی نوجوان راهی بازار کتاب خواهد شد.

این نویسنده به اثر برگزیده خود در جشنواره طنز سوره هم اشاره کرد و ضمن اعلام انتشار آن بیان داشت: تک داستان «دعوای مجازی» عنوان این اثر است که اخیرا در جشنواره طنز سوره در بخش داستان کوتاه رتبه دوم را از آن خود کرد. این اثر روند نشر را سپری می‌کند.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها