سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«داعش» با هدایت و پشتیبانی آمریکا و عربستان سعودی دست به اقدامات تروریستی می‌زند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: «داعش» منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
کد خبر: ۲۴۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ - 13June 2017
داعش با هدایت و پشتیبانی آمریکا و عربستان سعودی دست به اقدامات تروریستی می‌زند
سردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به حوادث تروریستی 17 خرداد ماه در تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از هموطنانمان شد، اظهار داشت: براساس اعترافات صورت گرفته حادثه اخیر توسط داعش انجام شده است.
 
وی با تاکید بر انتصاب این نوع گروه‌های تروریستی به آمریکا گفت: بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می‌شود.
 
سردار جزایری ادامه داد: امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح عنوان کرد: مردم شریف ایران قدرتمند هستند و از گذشته تا به امروز با اینگونه حوادث و مقوله تروریسم آشنایی دارند، لذا خود را با شرایط تطبیق داده و در برابر تحرکات کور دشمن، بدون تاثیرپذیری به مسیر خود در راه حق طلبی و مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها