اجمالی/ رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر:

همه دنیا به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند/ «غزه» قضیه اول جهان اسلام است

مقام معظم رهبری فرمودند: امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله‌ی غزه است و بشریت باید به این واکنش نشان دهد.
کد خبر: ۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ - 29July 2014

همه دنیا به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند/ «غزه» قضیه اول جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنهای، نماز روز عید سعید فطر، صبح امروز در مصلی تهران به امامت مقام معظم رهبری اقامه شد.

ایشان پس از اقامهی نماز در خطبههای نماز عید فطر اظهار داشتند: امروز قضیهی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئلهی غزه است. سگ هاری و گرگ درندهای به انسانهای مظلوم حمله کرده است و بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: رئیسجمهور آمریکا فتوا صادرکرده که مقاومت باید خلع سلاح شود تاهمین مقدار ضربه که دربرابر این همه جنایت زده را هم نزند! برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم، همه دنیا و بخصوص دنیای اسلام موظفند هرچه میتوانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

ایشان در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان فرمودند: آنچه که در ماه رمضان در بین اعمال شخصی و اجتماعی مشاهده میشد، این بود که اطعام مردم بصورت، افطاری ساده و همگانی در بین مردم ما رایج شده است، توصیه این حقیر این است که اینها را هرچه بیشتر توسعه دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار