فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) خبر داد؛

تصویب سند راهبردی شمال غرب در شورای عالی امنیت ملی

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: سند راهبردی شمال غرب پس از مطالعه کارشناسان که در راستای توسعه امنیت پایدار مردمی غرب تهیه شده با گذراندن مراحل لازم در ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب در شورای عالی امنیت ملی، ابلاغ شد.
کد خبر: ۲۴۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ - 25May 2017
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در مراسم آغاز بهره‌برداری از فاز اول طرح احیاء و توسعه اراضی کشاورزی 2500 هکتاری آراز دشت «شیبلو» و افتتاح 3 هزار طرح محرومیت زدایی و مردم یاری شمال غرب که در محل سد مخزنی ارس 2 برگزار شد، اظهارداشت: در موضوع امنیت که مسئله روز منطقه است در جایگاه نخست قرار داریم و همیشه باید این مهم را بر روی دوش خود احساس کنیم و آن را به جوانان و فرزندان خود منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران استمرار دارد و باید روز به روز هوشیارتر شویم، افزود: با تعامل مسئولان ناجا، اداراه اطلاعات و نیروهای انتظامی، امنیت در منطقه تثبیت شده است لذا باید پیوسته این نعمت الهی را قدر بدانیم و در حفظ و ارتقاء آن نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم.

سردار اوصانلو بیان کرد: سند راهبردی شمال غرب پس از مطالعه کارشناسان که در راستای توسعه امنیت پایدار مردمی غرب تهیه شده با گذراندن مراحل لازم در ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب در شورای عالی امنیت ملی، ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: اقدامات مردم یاری و محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود چرا که این نهاد به‌عنوان نهاد انقلابی از دل مردم جوشیده است و در همه حال تلاش می‌کند در هر عرصه ای به مردم خدمت رسانی کند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: لحظه‌ای از محرومیت زدایی و توجه به مناطق مرزی غفلت نکرده‌ایم و اقدامات بسیاری انجام داده‌ایم تا جوانان را جذب کنیم و توطئه های دشمن در این عرصه نیزخنثی شود.

وی با اشاره به اینکه از سال 88 اقدامات محرومیت زدایی را شروع کردیم، عنوان کرد: کمک به احداث مساجد، احداث و ساخت غسالخانه، احداث سرویس‌های بهداشتی، احداث پل‌های روستایی، کمک در اجرای پروژه های آب رسانی، احداث مزار شهدا از جمله پروژه‌هایی هستند که در شمال غرب طی سال‌های 94 و 95 انجام شده است.

سردار اوصانلو سپس بیان کرد: کمک به یکپارچه سازی اراضی کشور، دستیابی به امنیت غذایی، بهره‌برداری از منابع آبی و خاکی، ایجاد اشتغال در مناطق محروم و مرزی و الگو سازی در جامعه آحاد هدف از دیگر اقدامات سپاه در مناطق مرزی است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار