سردار سلامی:

امروز از تحریم‌های دشمنان عبور کرده‌ایم/ مهمترین اولویت سپاه نقش آفرینی در حوزه انرژی است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز توانستیم از تحریم‌های دشمنان عبور کرده و با اتکا به توان داخلی در بخش‌های مختلف به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یابیم.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ - 25May 2017
امروز از تحریم‌های دشمنان عبور کردیم/ مهمترین اولویت سپاه نقش آفرینی در حوزه انرژی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که در راس هیاتی به منظور افتتاح طرح های کشاورزی و محرومیت زدایی سپاه در شمال غرب کشور به این منطقه سفر کرده، از نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل بازدید کرد که در حاشیه این مراسم با اشاره به ایفای نقش سپاه در عرصه های مختلف نیاز کشور اظهار داشت: مهمترین اولویت ما از نقش آفرینی در بخش هایی همچون آب، برق و گاز، استفاده از ظرفیت سپاه برای توسعه، پیشرفت و عمران کشور است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تصریح کرد: در این زمینه سپاه تمام تمهیدات لازم را به منظور برداشتن گام های عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی به انجام رسانده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در بخش‌های مختلف سازندگی کشور گا‌م‌های مهم و اساسی برداشته است، گفت: راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان توسط سپاه یک اعجاز بزرگ و نمادی از خلاقیت است و در عرصه های توسعه و پیشرفت، سپاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا وابسته نباشیم.

سردار سلامی با اشاره به پیشگامی سپاه در بخش‌های عمرانی، صنعتی، گاز، برق، احداث تونل، پل و ...، اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امروز نمود کاملی از تحقق برنامه‌های عمرانی است که بسیار فعال عمل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کشور ایران کشوری با ظرفیت‌های مختلف بسیار بالا است و این موضوع برای دشمنان غیرقابل تحمل است، تصریح کرد: سپاه به طور عملی ما می‌توانیم را محقق کرده ‌و نشان داده که کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آرزوی دشمنان مبنی بر فلج کردن اقتصاد کشور را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده‌ایم، اظهار کرد: امروز توانسته‌ایم از تحریم‌های دشمنان عبور کرده و با اتکا به توان داخلی در بخش‌های مختلف به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یابیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار