سردار عبداللهی خبر داد؛

احداث 45 میلیارد مترمکعب مخزن آبی در کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حوزه‌های مختلف تولید برق، انرژی و احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی اقدامات ارزنده‌ای داشته که احداث 45 میلیارد مترمکعب مخزن آبی در سراسر کشور از نمونه این اقدامات انجام پذیرفته است.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 25May 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار عبادلله عبداللهی در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای توسعه اشتغال و اقتصاد مقاومتی اقدامات سازندگی مختلفی را در سراسر کشور انجام می‌دهد که از آن جمله می‌توان به پروژه بزرگ نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی در حدود 700 نفر مشغول به کار خواهند شد، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حوزه‌های مختلف تولید برق، انرژی و احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی اقدامات ارزنده‌ای داشته و احداث 45 میلیارد مترمکعب مخزن آبی در سراسر کشور از نمونه این اقدامات انجام پذیرفته است.

سردار عبداللهی تصریح کرد: با عملیاتی شدن فازهای دیگر نیروگاه سیکل ترکیبی، 55 میلیون مترمکعب گاز به میزان ظرفیت این نیرو‌گاه افزوده خواهد شد.

فرمانده قرارگاه به خودکفا شدن کشور در تأمین بنزین اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه‌های جدید ایجادشده در این نیروگاه، علاوه بر اشتغال‌زایی برای نیروهای بیشتر، ظرفیت تولید انرژی و بهره‌وری را نیز افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار