برگزاری یادواره شهدای بیت المقدس در زنجان

یادواره شهدای عملیات بیت المقدس امروز با حضور جمعی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ - 25May 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، یادواره شهدای عملیات بیت المقدس امروز با حضور جمعی از رزمندگان، ایثارگران دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام زنجان برگزار شد.

سید سعید صفوی ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: شهرداری زنجان به منظور ترویج آرمان های هشت سال دفاع مقدس طی سال برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

معاون فرهنگی شهرداری زنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس، افزود: این یادواره از ساعت 7 صبح امروز چهارم خرداد ماه با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان شروع و با سخنرانی حاج محمد اسماعیلی به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره در جوار شهدای گمنام گاوازنگ برگزار می شود، گفت: این مراسم همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا انجام می شود.

گفتنی است در این یادواره حاج محمد اسماعیلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس استان به بیان خاطره و نقش رزمندگان استان زنجان در عملیات بیت المقدس پرداخت.

در ادامه از چند نفر از ایثارگران عملیات بیت المقدس تجلیل شد.

 غبارروبی مزار شهدای گمنام پایان بخش این مراسم بود.

یادواره شهدای بیت‌المقدس به همت شهرداری زنجان، سپاه استان، اداره کل حفظ آثار، پایگاه مقاومت شهید ذکریا نجفی و حوزه شهید مطهری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار