محسن رضایی:

سفر ترامپ به عربستان نشان‌دهنده ائتلاف حامیان تروریسم است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نخستین سفر خارجی ترامپ پس از ریاست جمهوری به عربستان نشان‌دهنده ائتلاف حامیان تروریسم است.
کد خبر: ۲۴۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ - 24May 2017
سفر ترامپ به عربستان نشان‌دهنده ائتلاف حامیان تروریسم استبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، محسن رضایی ظهر چهارشنبه در ستاد نیروی انتظامی خراسان شمالی که به مناسب سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در بجنورد حضور پیداکرده بود، اظهار کرد: اتحاد عربستان با آمریکا سبب افزایش تروریسم و ناامنی در منطقه خاورمیانه خواهد شد چراکه برای رسیدن به هدف خود از هر اقدامی چشم‌پوشی نخواهند کرد.

رضایی افزود: تاکنون تمامی ائتلاف‌ها از سوی کشورهای استکباری سبب خشونت و کشتار بسیاری از مردم بی‌گناه شده است.

وی تصریح کرد: کشورهای استکبار غربی به‌ویژه آمریکا عامل تشکیل گروه‌های تروریستی و تقویت و تجهیز آنان بوده‌اند، اما تاکنون نتوانسته‌اند به ایران دست‌درازی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ۲۳ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: حضور همیشگی مردم با اعتقاد به خداوند در تمامی صحنه‌ها سبب استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران است و همیشه با حماسه‌آفرینی دشمن را ناامید کرده‌اند.

رضایی همچنین با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، تأکید کرد: رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان، فرماندهان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود تا الگویی برای آنان باشند.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور به خاطر  ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان است، به‌طوری‌که مدافعان حرم نیز برای حفظ این امنیت و رفاه از جان خود گذشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: همچنین پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح سبب امنیت و ترس دشمن از نظام جمهوری اسلامی‌شده است.

رضایی بیان کرد: دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ریشه‌ای بنیادین دارد، بنابراین باید مراقب توطئه‌ها و ائتلاف آن‌ها با عربستان بود چراکه دشمنی آنان تمامی نخواهد داشت.

سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم، گفت: داشتن روحیه انقلابی، حرکت جهادی، داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی هیچ‌گاه نخواهد گذاشت دشمن کوچک‌ترین تعرضی به خاک ایران کند.

به گزارش دفاع پرس، در پایان این مراسم با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرماندهان نظامی خراسان شمالی، ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افتتاح شد.

 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار