مادر شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی»:

سفارش‌های پسرم «حسین» برای حضور در انتخابات در گوشم نجوا می‌کند

مادر شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» با دعوت مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: سفارش‌های پسرم «حسین» برای حضور در انتخابات در گوشم نجوا می‌کند.
کد خبر: ۲۳۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ - 19May 2017
 به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مادر شهید «حسین مشتاقی»، شهید مدافع حرم با حضور در برنامه تلویزیونی «شبکه تبرستان» با دعوت مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور مردم ما همانند گذشته به‌صورت گسترده و پرشور پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی با بیان اینکه اگر شهیدان ما امروز بودند، حمایت از رهبری را بر خود تکلیف دانسته و حضور در انتخابات را وظیفه شرعی، میهنی و ملی خود می‌دانستند، تصریح کرد: مردم ما با حضور پرشور و گسترده خود پای صندوق‌های رأی پاسخ محکم و دندان‌شکنی به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن دهند.

مادر این شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه مردم مازندران همواره پیشگام بودند افزود: مردم خونگرم و ولایی داریم که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بودند.

وی به 13 لاله خان‌طومان اشاره کرد و گفت: مردم مازندران در هر گروه با هر نظر و عقیده‌ای که هستند پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مادر شهید مشتاقی با تأکید بر اینکه امروز باید با حضور گسترده در انتخابات روی دشمنان را کم کنیم خاطرنشان کرد: شهدای ما همیشه حاضر و ناظر هستند پشت جبهه‌ها جنگیدند تا ما شاهد مشکلی نباشیم.

وی با یادآوری خاطره‌ای از اینکه شهدای ما در همه حال ناظر ما هستند، افزود: شبی پدر «حسین» در مراسمی خواب دیدند که این شهید در مراسم حضور داشتند پس ما باید کاری کنیم که شرمنده روی شهید خود نباشیم.

مادر این شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه «حسین» در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 حضور یافت که به‌نوعی آخرین انتخاباتی بوده که شرکت کرد بیان کرد: برای حضور در انتخابات یک ساعت از محل کار مرخصی گرفت و از ساری به «نکا» آمد و در مسجد محل رأی خود را داد و به محل کار خود بازگشت.

وی با بیان اینکه سفارش‌های «حسین» پسرم برای حضور در انتخابات در گوشم نجوا می‌کند افزود: فرزندم به حضور در انتخابات تأکید بسیاری داشت.

مادر این شهید در پایان گفت: شب (پنج‌شنبه) که شادی و شوق مردم را در سطح مازندران مشاهده کردم بسیار خوشحال شدم که امیدوارم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پاسخ محکم و قاطعی بر دسیسه‌های دشمنان باشد.

منبع: بسیج

نظر شما
پربیننده ها