اجرای بیش از ۶۰ برنامه به‌مناسبت سوم خرداد در خرمشهر

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد خرمشهر از اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 19May 2017
در سوم خرداد بیش از ۶۰ برنامه به اجرا در خواهد آمد
سرهنگ «ثامر چنعانی» دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر، ۶۰ برنامه فرهنگی با شعار «من انقلابی‌ام» در خرمشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها از اول خرداد و به مدت پنج روز برگزار خواهند شد و هر کدام از روزها نیز به نام‌های خاص با مضمون ایثار و مقاومت و پیروزی نامگذاری شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد افزود: تجمع بزرگ نیروهای نظامی و مردم در صحن مسجد جامع با حضور یکی از فرماندهان لشکری و یکی از وزرا و همچنین برگزاری همایش «فاتحان خرمشهر» با حضور ۵۰۰ رزمنده حاضر در مقاومت ۴۵ روزه مردم و طول دفاع مقدس در خرمشهر از مهمترین برنامه های گرامی‌داشت سوم خرداد در این روز است.

سرهنگ چنعانی همچنین از اعزام اردوی بار اولی ها به مشهد مقدس برای نخستین بار و  افتتاح تالار «خرمشهر امروز» با حضور مسئولان، به همین مناسبت خبر داد.

مدیر مرکز دفاع مقدس خرمشهر، از برگزاری کارگاه‌های روایت فتح با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی و کارگاه‌های آسیب شناسی توسط مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان دیگر برنامه های سوم خرداد امسال در خرمشهر یاد کرد.

سردار «محمد علی‌پور»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز پیش از این از برگزاری بیش از 1200 برنامه ی متنوع به مناسبت سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) و چهار خرداد (روز مقاومت وپایداری مردم دزفول) خبر داده بود که در سطح استان خوزستان برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها