پیکر شهید مدافع‌حرم «احمد غلامی» تشییع شد

پیکر مطهر شهید «احمد غلامی» از محل فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان آزادشهر بر دستان مردم شهیدپرور آزادشهر تشییع و بعد از اقامه نماز میت بر پیکر مطهر شهید در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۳۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 29April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌‌های دفاع پرس، پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار «احمد غلامی»، دانش آموخته رشته تربیت بدنی و فارغ التحصیل سال 1394 سما واحد آزادشهر و فرمانده گردان تخریب سپاه نینوا که در دفاع از حرمین مطهر در سوریه از سوی تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، دانشگاهیان و سایر اقشار مختلف مردم این شهرستان تشییع شد.

سردار «علی ملک شاهکویی»، فرمانده تیپ سپاه نینوا در این مراسم به حسن اخلاق و ویژگی‌های فردی شهید پرداخت و گفت: «احمد غلامی فردی متدین، شجاع و انقلابی بوده و در عملیات‌های جنگی پیشتاز بود».

سردار «ملک شاهکویی» افزود: «خواسته شهدا من جمله شهید «غلامی» شهادت در راه خدا بوده و و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه سید الشهدا(ع) در ملکوت اعلی پیوند خورده در‌حالی که شهادت آنان مسئولیت و تعهد ما را سنگین‌تر کرده که در دفاع از اسلام و انقلاب کوتاهی نکنیم».

منبع: آنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار