معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد؛

معرفی بهترین‌های کتاب دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی از برگزاری هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، ویژه سال‌های 1393 و 1394 در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 29April 2017
معرفی بهترین‌های دفاع مقدس در حوزه کتاب//نمایشگاه کتابرضا قلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی اظهار داشت: هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، ویژه سال‌های 1393 و 1394 با هدف ثبت و اشاعه فرهنگ والا و عاشورایی هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی افزود: کتاب‌هایی که با موضوع دفاع مقدس در قالب‌های پژوهش، خاطره، شعر، داستان کوتاه و رمان، کودک و نوجوان و... در سال‌های 93 و 94 به زیور طبع آراسته شده‌اند می‌توانند در این رخداد فرهنگی شرکت کنند.

قلیزاده از عموم ناشران و نویسندگان، مسئولین و سازمان‌های مرتبط با نشر کتاب در استان خواست، پنج جلد از آثار خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت 96 به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به نشانی تبریز، دروازه تهران، تقاطع شهید باکری (هتل مرمر سابق)، انتهای خیابان استاد معین ارسال کنند.

به گفته وی یکی از رویکردهای مهم این دوره، انتخاب کتب برتر استانی توسط مردم، نویسندگان و ناشران و دست‌اندرکاران حوزه نشر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها