جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد در فرمانداری تهران برگزار شد + تصاویر

جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد، صبح امروز (شنبه) در محل سالن جلسات فرمانداری شهر تهران با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و معاونان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ - 29April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد، صبح امروز (شنبه) در محل سالن جلسات فرمانداری شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «علی اصغر ناصربخت» معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: به برکت خون شهدا، امروز علی رغم توطئه ها و آشوب هایی که دراطراف کشور ما وجوددارد، مردم ما درآ سایش و امنیت به سر می برند.

وی با اشاره به سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: باید با بزرگداشت این ایام خجسته بتوانیم تا حدودی دین خود را به شهدای گرانقدر ادا کنیم.

در ادامه جلسه «امیر حقی» مدیر مهندسی و امور یادمان‌های دفاع مقدس و «خسرو خانی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، به تشریح عملیات «بیت المقدس» و همچنین دستورالعمل بزرگداشت این حماسه بزرگ پرداختند.

در این جلسه همچنین دیگر نمایندگان ادارات و نهادهای عضو ستاد به بیان برنامه ها و پیشنهادات خود در خصوص بزرگداشت سوم خرداد پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار