سردار پاکپور در جمع خبرنگاران:

پاسخ کوبنده‌ای به تروریست‌ها خواهیم داد/ دولت پاکستان باید پاسخگو باشد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پاسخی کوبنده به اقدام تروریستی اخیر خواهیم داد و تروریست‌ها را از سوراخ‌هایشان بیرون می‌کشیم.
کد خبر: ۲۳۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ - 29April 2017
پاسخ کوبنده‌ای به تروریست‌ها خواهیم داد/ دولت پاکستان باید پاسخگو باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای یگان ویژه صابرین در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه تروریستی میرجاوه اظهار داشت: منشأ اتفاق میرجاوه که چند روز پیش روی داد، در کشور همسایه بود؛ کشوری که مامن تروریست‌هاست. به همین دلیل این کشور باید پاسخگوی این حادثه تروریستی باشد. هرچند پاکستان و کشور ما به دلیل وجود تروریست‌ها آسیب‌هایی را می‌بینند؛ اما دولت پاکستان باید پاسخگوی این حادثه باشد.
 
وی ادامه داد: آن‌ها باید متوجه باشند، هر حادثه تروریستی که از منشا پاکستان به سمت ایران روی می‌دهد نتایج آن را باید پاسخگو باشند.
 
سردار پاکپور با بیان اینکه پاسخی کوبنده به اقدامات تروریستی خواهیم داد، گفت: این حرکت تروریستی، حرکتی کور بود که از آن سوی مرزها صورت گرفت. با این وجود ما هر اقدامی لازم باشد برای پاسخ به این شرارت خواهیم داد و این قولی است که ما به خانواده شهدای این حادثه می‌دهیم و تروریست‌ها را از سوراخ‌هایشان بیرون می‌کشیم.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار