اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

پاسداران حافظان حریم ولایت و مجاهدان مؤمن و صادق نهضت حسینی هستند

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اعلام کرد: پاسداران، این حافظان حریم ولایت و مجاهدان مؤمن و صادق نهضت حسینی و رهپویان طریق ولایت، همواره هم‌پا و همدوش سایر مجاهدان این مرز و بوم، امنیت، بالندگی و اقتدار را برای این کشور به ارمغان آورده‌اند.
کد خبر: ۲۳۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ - 29April 2017
پاسداران، حافظان حریم ولایت و مجاهدان مؤمن و صادق نهضت حسینیبه گزارش دفاع پرس از زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان آمده است: سوم شعبان هر سال تداعی‌کننده حریت، عشق و آزادگی در ذهن تمام آزادگان و آزادی‌خواهان جهان است، سالروز ولادت با سعادت مولود مقدسی که با حیات و شهادت خود، عشق و آزادگی را معنایی دوباره بخشید و ارزش‌های الهی و انسانی را زنده نگه داشت و سال‌ها بعد انقلاب اسلامی ایران با الهام از آموزه‌های قیام آن بزرگوار و حماسه جاوید کربلا و به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، احیاگر تمام ارزش‌های الهی و انسانی در عصر جدید شد و در دوران حاکمیت کفر، انسانیت را معنایی دوباره بخشید.

این بیاینه می‌افزاید: به حق یکی از ثمرات مبارک این انقلاب، گردهمایی مردان و زنان متعهد این دیار عاشورایی برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحت عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که پس از انقلاب و در هنگامه دشوارترین بحران‌ها، نجات بخش ایران اسلامی بود و هنوز هم با اقتدار و صلابت در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سوم شعبان یادآور جانفشانی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های پاسداران، این حافظان حریم ولایت و مجاهدان مؤمن و صادق نهضت حسینی و رهپویان طریق ولایت است که از ابتدا، همواره هم‌پا و همدوش سایر مجاهدان این مرز و بوم، به قلب متجاوزان و فتنه‌گران تاخته و امنیت، بالندگی و اقتدار را برای این کشور به ارمغان آورده‌اند. حجم و تنوع هجمه‌های دشمنان اسلام و ایران به این نهاد مقدس، به روشنی نشان از حرکت آنان در راه مولا و مقتدایشان حضرت امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار