اجری ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا

ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی‌اکبر قربانی و با خوانندگی رشید وطن‌دوست و ماریو تقدسی، در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۲۳۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ - 29April 2017
اجری ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اركستر فرهنگ و هنر 19 اردیبهشت ماه با حضور «رشيد وطن دوست» خواننده اپرا، در اركستر سمفونيك در دوره رهبرى حشمت سنجرى و «ماريو تقدسى» خواننده اپراى وين و از شاگردان پاوراتى (خواننده افسانه‌اى اپرا) آثارى از موسيقى كلاسيك، آذربايجان و ايران را اجرا می‌کند.

اجراى آثار موسيقى كلاسيك از روسينى، بيزه و فرانز لاهر، اجراى قطعاتى از موسيقى آذربايجان از اوزبر حاجى بيكف، توفيق قلى‌اف، واصف آدى گوزلف و على سليمى، اجراى قطعات موسيقى ايرانى از حبيب‌الله بديعى، عباس شاپورى، شهرام توكلى و على‌اكبر قربانی، رپرتوار اجرایی ارکستر در این برنامه خواهد بود.

ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی‌پور، رياست دانشگاه واحد ٤٦ تهران و رهبران اركستر على‌اكبر قربانى و شهرام توكلى به همراه جمعى از دانشجويان دانشگاه موسيقى در سال ١٣٩٣ تاسيس و در تالار وحدت در حضور وزير ارشاد رونمايى شد و تاكنون برنامه‌هاى موفقى را در تالار رودكى، تالار وحدت و كنسرواتوار چايكوفسكى داشته است. اركستر فرهنگ و هنر با تمركز بر روى دانشجويان رشته موسيقى سعى دارد تا بستر مناسبى براى نوازندگان و دانشجويان اين رشته فراهم آورد.

اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید 19 اردیبهشت ماه ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می‌شود و بلیت‌های این اجرا از هم اکنون در سایت «ایران کنسرت» و دانشگاه علمى كاربردى واحد ٤٦ به فروش می‌رسد. گفتنی است دانشجویان می‌توانند با ١٠ درصد تخفيف بلیت های این کنسرت را خریداری کنند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها