مدیرکل پست استان مرکزی:

تجهیزات و اقلام جنگی پست استان مرکزی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان منتقل می‌شود

«محمد علی چراغی» گفت: تمامی تجهیزات و اقلام جنگی مربوط به اداره پست استان مرکزی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان منتقل می شود.
کد خبر: ۲۳۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ - 28April 2017
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «محمد علی چراغی» مدیرکل پست استان مرکزی در نشست مشترک با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در ارتباط با نقش این اداره در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: جنگ تحمیلی یکی از مهم ترین دوره های تاریخی کشور ما است که همواره باید از آن به عنوان یک فرهنگ یاد کرده و ارزش ها و آرمان های آن را به نسل بعدی منتقل کنیم.

وی افزود: در ارتباط با تدوین نقش این اداره همچون سایر ادارات مقرر گردیده که آقای داودآبادی مدیرکل سابق اداره پست استان که سابقه حضور در جبهه و فرماندهی را دارند و درحال حاضر مسئول بسیج اداره هستند، مسئولیت این کار را عهده دار شوند.

محمد علی چراغی تصریح کرد: مشاهده آثار برجای مانده از آن دوران برای نسل های امروزی می تواند درس رشادت و دلیری را نقل کند.

مدیرکل پست استان مرکزی با بیان اینکه تمامی تجهیزات و اقلام جنگی مربوط به اداره پست استان مرکزی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان منتقل می شود، خاطرنشان کرد: باجه های پست، خودروهای پستی و تمبرهای اختصاصی مربوط به رزمندگان و دفاع مقدس از جمله مواردی هستند که به مرکز فرهنگی دفاع مقدس منتقل می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار