مادر شهید «غلامرضا صادقی»:

غلامرضای من به حق غلام امام هشتم (ع) بود

مادر شهید صادقی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به صفات فرزند شهیدش گفت: غلامرضای من را خداوند در شب میلاد حضرت رضا (ع) به ما هدیه کرد که به حق او غلام واقعی مولایش امام هشتم بود.
کد خبر: ۲۳۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ - 29April 2017
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار دکتر «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با خانواده شهید «غلامرضا صادقی» دیدار و گفتگو کرد.
 
«صدیقه محمدی» مادر شهید صادقی در این دیدار با اشاره به صفات فرزند شهید خود، اظهار داشت: فداکاری، مهربانی و دلسوزی سه ویژگی مهمی بودند که در غلامرضا بیش از سایرین بود و به می توان گفت که او این صفات را به اوج خود رسانده بود.

وی افزود: او از همان دوران نوجوانی فعالیت های انقلابی خود را آغاز کرد و با قدم گذاردن در مسیر الهی سعی داشت که لبخند پروردگار را بر زندگی خود داشته باشد.

مادر شهید صادقی تصریح کرد: غلامرضای من در هلال احمر نیز به عنوان یکی از بهیاران به رزمندگان خدمت رسانی می کرد و سرانجام در سال 65 درحالی که تنها 17 بهار از عمرش گذشته بود در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل گردید.

سرهنگ پاسدار دکتر مصطفی مشایخی نیز در این دیدار با اشاره به مقام و جایگاه رفیع خانواده های شهدا گفت: عزت و آبروی امروز کشور ما همین خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند که با صبری ایوب‌وار عزیزان خود را در راه رضای الهی هدیه کردند.

غلامرضای من به حق غلام امام هشتم بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: این جایگاه به قدری رفیع است که خداوند نیز در قران کریم به این مرتبه اشاره فرمودند.

غلامرضای من به حق غلام امام هشتم بود

وی افزود: سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از وظایف مهم برای بازماندگان پس از جنگ تحمیلی و به ویژه مدیران و مسئولان است. چرا که همواره ما باید قدردان خون پاک تمامی شهدا و رشادت های رزمندگان و ایثارگران باشیم.

غلامرضای من به حق غلام امام هشتم بود
 
غلامرضای من به حق غلام امام هشتم بود
 
غلامرضای من به حق غلام امام هشتم بود
 
غلامرضای من به حق غلام امام هشتم بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها