دادستان کل کشور:

پرونده حمله تروریستی میرجاوه با جدیت دنبال می‌‌شود

حجه‌الاسلام المسلمین محمدجعفر منتظری گفت: به طور قطع پرونده قضایی این حمله تروریستی با جدیت دنبال می‌شود و عاملان کوردل و ددمنش این جنایت هولناک به سزای اعمال خود خواهند رسید.
کد خبر: ۲۳۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 28April 2017
پرونده حمله تروریستی میرجاوه با جدیت دنبال می‌‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی دادستان کل کشور، در پیام تسلیت حجه‌الاسلام  المسلمین محمدجعفر منتظری آمده است: شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از دلیرمردان و مدافعان میهن اسلامی به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه موجب تاثر و تالم ملت بزرگ ایران شد و بار دیگر صحنه‌ای دهشتناک از دشمنی و ددمنشی دشمنان نظام اسلامی ایران را نشان داد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک غیرت و رادمردی این شهدای عزیز و جوانان غیور درس بزرگ دیگری از دفتر عشق، ایثار و پایمردی مردم ولایتمدار و ظلم ستیز ایران اسلامی است و در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد شد و آیندگان هرگز از یاد نخواهند برد که این دلاور مردان چگونه در راه عزت،اقتدار و تامین امنیت کشورشان به شهادت رسیدند.

دادستان کل کشور تأکید کرده است: تروریست‌های مزدور و ناجوانمرد نیز باید بدانند که هرگز نمی‌توانند با انجام این قبیل اقدامات ددمنشانه آرامش و امنیت ایران اسلامی را بر هم زنند یا نقشه‌های نخ‌نما شده خود را که هدفش خوش خدمتی به دشمنان این کشور و این نظام مقتدر اسلامی است؛ پیاده کنند.

منتظری اضافه کرده که بدون شک اینگونه اعمال تروریستی کثیف و ناجوانمردانه خللی در عزم، اراده و ایستادگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد و این ملت مقاوم و همیشه در صحنه با مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو بار دیگر ثابت خواهند کرد که با چنین جنایت‌هایی از میدان مبارزه و ظلم ستیزی خارج نخواهند شد.

دادستان کل کشور در پایان تصریح کرد: از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات و محشور شدن با اباعبدالله‌الحسین‌ (ع) و برای خانواده‌های داغدارشان که این روزها مدال صبر به گردن آویخته‌اند، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم. در پایان ضمن تسلیت به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، امت همیشه در صحنه و خانواده‌های داغدار این عزیزان اعلام می‌داریم که به طور قطع پرونده قضایی این حمله تروریستی با جدیت دنبال می‌شود و عاملان کوردل و ددمنش این جنایت هولناک به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها